[req] Kille på "allsång på skansen"-kopia

Övrigt - Webbsidor

[req] Kille på "allsång på skansen"-kopia

Hello

Denna gubbe var med på 100-höjdare, och klippet handlade om någon sommar-grej i Gävle eller annan fisig småstad där värden talade gott om låten som skulle framföras som en "kommande hit".

Killen sjunger lite fint och kärringarna i publiken njuter i fulla drag fram till att den vita 30-taggarn brister ut i rap, och Gävles svar på Berghagen tror inte sina öron.

So, u get it? You have it?

de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
alla 100 höjdare ligger väl ute på youtube..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Säkert. Men de har haft så många säsonger och blaj att jag inte vet var jag ska börja leta
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
jag har kollat alla dem när dem gick på tv men kan inte komma på vad du söker
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Don Bennechi?
hehe JA, det är han! Herregud nu måstej ag bara hitta klippet!

Plats 4 (season 2) Don Bennechi erbjuder ett soundtrack till den svenska sommaren 1996
GOT IT!

06:35
Groupie

2009-03-08 14:21
kass låt ><
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
soft låt
SMÅLAND!
Producent

2009-03-10 17:10
E laze??? hmmmm flytta en bokstav o_O konspirationsvarning
Groupie

2009-03-10 19:46
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!