[Req]En busringning från rix

Övrigt - Webbsidor

[Req]En busringning från rix

dom ringer å säger till en snubbe att han ska bli pappa den har funnits här i forumet innan men hittar inte den nu , nån som kan länka ?

Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Producent

2009-03-09 21:19
Snor tråden lite och frågar även om den där dom lurar en morsa att deras son har dött i en bussolycka. Den är sjukt hemskt men jag måste höra den igen :)
Det är morgongänget på mix megapol som gör den, sjukt klockren :)

Länk till http://bussamtal.se/?p=47
CAMPIONI!
den e så jävla underbar! man kan höra den hur många gånger som helst!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
Hahahahhaahaha, stackars människa!
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Alltså snubben låter som han som var med i bonde söker fru. Han hette väl också fredrik, påminner om den iaf.
"a, aee, familjeföretaget, vadå för jäv.. aeee" Hahaha
Somehow, pot and pills and assorted academics aren't enough anymore. I'm tired of a four hour high, or a twelve hour trip or a book that changes my whole life for the better part of a week, I need something more, more than a pill or a pipe or a poem. I need the hard stuff...
Hangaround

2009-03-10 01:54
"Hur fan gick det till då?"
"Ska jag ta det i detalj eller?"
"Nej, alltså..nja...nej......."

HAHAHA!! Underbar.
/r/whoapunktnu
tack för länken :)
Om man är pundare för man röker gräs ibland är man inte alkoholist då om man dricker ibland ?
HAHAHAAHAHAHAHAH!!! Fyfan vad galet!

Idéen är inget speciellt.. det är hans reaktion som är så jävla bra!
bla.
hahaha... OH HERREJÄVLAR.. AH NEJ aha nej ohaaa nje ohehen nneh hahahAHHASHAHAHAH

nej jag tror inte det ahhaseha hur fan gick det till?? hahahahahaahahahahaahahahAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHHHHHHhhhhhhhhhhhhhhhhha
be the change
Thö Drs du borde få ban för att jag ens slösade 45sek av mitt liv för att kolla på någon skräpfilm du säkert spelat in själv, skäms!
be the change
du verkar ha ett vädigt värdefullt liv och verkar ha väldigt mkt att göra tex att kolla på videor och sen komertera hur dåliga dom var och hur mkt tid du spillde.
tog säkert längre tid för dej att komentera
Dr.Tr00m£y! & Dr.Tr@ckd00!