I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[video] Man simmar med Lejon

Övrigt - Webbsidor

2009-03-20 18:19

[video] Man simmar med Lejon

Jag vill också gosa och bada med Lejon :(

och vem fan är du?

2009-03-20 18:38
ahAhHAhA fan va tungt

2009-03-20 18:39
jag skulle villa simma med fiskar
BIT POP is taking over klockan 8

2009-03-20 18:53
Niiice
PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS PARIS

2009-03-20 19:02
one of these days, one of these days! han kmr ju inte leva länge till tror jag, coolt men dumt

2009-03-20 19:03
shiit, krävs nog lite cojones att ens ba få för sig tanken att göra ngt sånt.. Fast haj mannen e endå coolast, simmar me vithajar å shit... tufft de me:D

2009-03-20 19:15
Fan va nice.
Groupie

2009-03-20 20:27
vi kan leva i harmoni. Det glädjer mig :)
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!

2009-03-20 23:07
Alltså...varför!? Om det går fel blir han ju uppäten! På Youtube finns alla happy-klipp när dom gosar runt med djuren, på liveleak och nontoxic finns exakt samma människor som blir uppätna.

2009-03-20 23:29
Bara en tidsfråga innan han blir slaktad. Nu kanske det går bra att gulla med dom. Men vänta bara. Någon dag så kommer djurens instinkt slå till och då blir han slaktad. Inte ens krokodiljägaren lyckades. Inte ens han!
I make a lot of money, riding big cars, everybody know me!

2009-03-21 01:09
Ok.. är inte emot nån nu eller nåt. Men: Krokodiljägarn hade ju inte gosat med sina krokodiler i flera år, byggt upp en säkerhet hos djuren osv. Sen var det ju en stingrocka(?) som högg han i hjärtat, inte nån krokodil.

Denna snubbe säger ju själv att han inte bryr sig, typ. Han sa ju "om jag kan leva mitt liv igen skulle jag göra samma sak", även om han blev uppäten. Han menar ju på, det är deras instinkt att döda. Dödar dom som dödar dom. Han är medveten om det.

2009-03-21 01:43
Som Katt Williams säger "man the guys name was crocodile hunter but he got killed by a fish"
och vem fan är du?

2009-03-21 22:49
jävlar ad ball :O
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Moderator

2009-03-22 17:44
Han är en äkta man!
time isn't wasted when you're getting wasted .

2009-03-22 18:14
Jag såg nån dokumentär på Animal Planet är nått sånt om en snubbe som gjorde likadant. I 2 månader spenderade han tid med vilda lejon på säket avstånd, pratade med dem osv. Varje vecka gick han närmre och närmre tills en dag han satt brevid dem när de käkade på nått djur :)
Allting sket sig när lejonen fick flipp och började jaga snubben så han var tvungen att lägga benen på ryggen fort som fan. Tilliten som byggts upp gick åt helvete när lejonen såg att han i själva verket var rädd för dem.

Ballt hursomhelst.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-23 16:00
Shit vad äkta
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-23 16:25
Jag tycker det är soft, men frågan är om man skulle göra det själv. För honom kanske det är värt det. Det är det han prioriterar här i livet. Att vara nära och med dom. Om det nu slår över för lejonen så gör det väl det. Jag tror nog att han accepterar det då. Inte direkt som om han inte vet vad han håller på med.

Precis som Steve Irvin. Han visste vad han höll på med, oavsett om det var krokodiler, ormar, spindlar, skorpioner, hajar, rockor. Han visste om risken och bör igentligen ha varit död för längesedan.

Kul i vilket fall som helst, att få vara så nära ett utav naturens mäktigaste djur. Lejonen är ändå kungar, kungen i Afrika lixom.
Wasn't it good enough for you? I'll be back in a second!
En dag i mitt liv är lika vass som skägget på en nyrakad arab!

2009-03-23 21:58
jag skulle med vilja klappa ett lejon på hakan.. fan va nice...
Fucks your life up crew
Tjabo!