[Video] - Henrik Schyffert: The 90's - Ett försvarstal

Övrigt - Webbsidor

[Video] - Henrik Schyffert: The 90's - Ett försvarstal

Missade det när det gick på TV (i helgen?) men upptäckte den här igår, satt och skratta så att jag grät!

Länk till http://svtplay.se/v/1567695/the_90_s_-_ett_forsvarstal/the_90_s_-_ett_forsvarstal

Du den där Ankan?

Much joy!

norman bates behemot
bubba fett alfred bello
arthur's detour azazello
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Han var förbannat, och lite oväntat, rolig!

Hey.. ditt hår står som en flagga, vi dricker rom i regnet och drar ut på vägarna i alla lägen

Det var väldigt underhållande

svt play är det bästa! (om dom kunde förlänga sin 30 dagars regel till 300dagar så hade jag varit ännu mer nöjd) tack för tipset!

(Inlägget ändrat av friktion 2009-05-26 01:10:17)

Edit: Fy fan va oväntat bra den va! Riktigt genomtänkt och udnerhållande! Inte banal återblicksonani som jag trodde att det skulle vara!
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
tyckte det var roligt, men bara jag som tycker han var jävligt lik bam margera när han var yngre? tyckte det var skrämmande likt på vissa kort där i slutet
Rappare

2009-05-26 09:33
AIK! TVÅ SM GULD!
Konrad Krut - twitter.com/konradkrut - soundcloud.com/konradkrut - mixtape in progress

"Start your own shit and you'll have bitches in the doggystyle position attached to each other like train cabines from the LA to the Bay"
01:43:34, Martin Kellerman.
Fanns säkert massa andra, men hinner inte kolla just nu.