aaah hahaha shit.. trodde att eminem var lite mer gangsta än sådär.. han kunde väl rivit ner ängeln å blazt his ass of med en UZI!!! Pow Pow..
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
aahhahah fan vad sött. han blir så äcklad : D
Blunted in stockholm
Hahaha. Fyfan vad pinsamt det måste ha varigt. Menar, han kan ju inte vara ifred då hela världen följer eminem. Sen på en fet jävla gala med, haha fyfan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eminem som själv bedriver sin karriär med ironi borde ha lite mer självdistans än så. Skäms på dig!
"Frankrike har aldrig någonsin varit så fritt som under den tyska ockupationen."
Tycker ändå han skötte sig bra vafan. Trodde han skulle typ skrika som en tjej och grejer. Det är ganska äckligt med mansröv i ansiktet.
det är skrämmande hur många som inte fattar att detta va uppgjort.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Blev ganska förvånad att eminem inte kan se på det där med lite distans....
svanspelle Ja, för du vet ju så jävla mycket mer än alla andra? Tills någon får höra huruvida det är uppgjort eller ej från en person som inte är random tomte på whoa så kan nog alla bilda vilka uppfattningar som helst.
Word anenke. Jag tror knappast det är uppgjort, man såg ju att något gick fel med linan.. Är vad jag tror iaf... slim shady skulle aldrig gå med på de :o
be the change
Grabben har ju suttit på psyket och så får han va med om sånt där fett taskigt
HAHHAHAHAHAHAH :D:D Fan vad tråkig eminem är, men kan dock till viss del förstå då han ju endå hade en snubbes rumpa i ansiktet
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda
och inte bara rumpa utan string oxå, och bollarna och det måste guppat runt och luktat najs.. fyfan
be the change
Konspirationsteoretikerna är ju överallt =o
Beat the odds like an abusive freak show owner
Det e frimurare som ligger bakom. Illuminati.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
illuminati symbolism indeed, fallen angels..... do your homework;)
o alla som inte tror det vbar uppgjort är efterblivna=)
Men ofta han skulle gå med på att få en röv i ansiktet?
Jo men han tjänar ju jättemycket på det, all publicitet är ju bra publicitet ;) Plus att Eminem och Bizarre uppenbarligen bara låtsas vara arga på slutet... ;)
neven seen an azz like that....
Tror du mej inte? Fråga min mamma!
haha ja tycker man ser eminems "dåliga skådespel" när han går ut och ser "arg" ut, sen att hans muscle hade kickat hans ass om de inte va uppgjort är ju en annan grej :p
Bilderberg ligger bakom allt!
hahahahhahahahahahhahaha sacha baron cohen är fan oslagbar mästare i humor och komedi worldwide om ni inte fattar att allt på en sådan gala är uppgjort är ni efterblivna.. för mig såg det jävligt uppgjort ut, men eminems reaktion var iofs geniunt aggressiv =) ägd blev han iaf
"dont touch me guys i already have a boyfriend" "now, will the real slim shady please stand up" hahahahahha
aina_spanar "Is the real Slim Shady about to stand up?" säger han :)
hahaahahahahahaahahaha Feminem ägd... instant klassik!
Det är bara att älska.
jaja o de e klart nån publicist till Em kommer att säga de var riggat för annars verkar han ju inte ha nån humor o bara blitt totalt ägd av en kille som låssas va bög
Det är bara att älska.
homofoben m&m
i would knock that faggot out
www.myspace.com/nMeMuzic D Dominus Up In This Slyna !
Det var bara sweeeeet hur han landade, sa javla snuskigt att fa Sasha's rov i ansiktet. Sasha maste vaxa, han verkar ju helt slat i sin leopardbody.
om ni inte fattar att allt på en sådan gala är uppgjort är ni efterblivna.. så sant!
Allt är ju fan inte alls uppgjort på MTVs grejer.. Sarah Silverman drev ju med Paris Hilton, det var Philtan med på! Sen är det ju uppgjort att borat ska landa där, men hur mkt Eminem visste vet man kanske inte exakt, och det vill jag inte veta heller
Eminem Fans. Säg mig vf skulle Em gå med på det. han behöver inte publicitet. detta kan bara göra så att folk inte köper hans nya skiva o förlora fans. Em va helt enkelt inte med på detta. han trode inte att Mtv skulle gå så långt för att skämta me honom. eller så har Mtv sina regler att om en person har önskemål så får han göra det. o det kanske va borats grej, det hela. Fake som äkta, han fick hans röv i ansiktet hur som helst. hahahah så roligt hahaha
Aska på
Walking the street of dreams
undra hur mycket pengar eminem fick för detta :)
Even though an official confirmation has not been offered from either the rapper or the network, a behind-the-scenes source from the MTV Movie Awards has now addressed yesterday’s most talked-about moment. Mjo.. vene riktigt
Tyder ju på att det är uppgjort med tanke på att Bruno drar några Repliker om Eminem som kändes inövade... Ofta man landar så bra på Eminem annars, Måste ju övat lite innan :P
Highfive anyone, anyone?
Men det är ju så klart att Bruno hade planerat att landa på Eminem. Frågan är ju om Eminem är med på det eller inte.
Det var Brunos ide o det e han som står för detta, eftersom alla som deltar i Mtv showen får bestämma själva hur d vill ha den, o Borat valde att göra detta. men nu har mtv kommit ut med att det ingick i showen. tror knappast. Det kan va så att eminem e förbannad som fan på mtv o d vill inte brytta kontakten så mtv säger detta. Up in ya Face hahahaahahaha ps: om något sådant va fake så skulle mtv o eminem låtit det gå nån vecka innan sanningen kommer fram, inte direkt dagen efter. Nu kommer mtv säker kalla på Borat o eminem för att göra om det inför toma läktar för att filma det o sedan släppa ut klippet o spela som att det var övat i förväg. tycker bara synd att eminem kommer få stå ut me att få hans röv i ansiktet en gång till hahahhaha
Aska på
jag har läst att paris hilton var det meningen på först, men att hon tackade nej, och då blev det eminem ist, så då måste dom ju ha frågat honom, eller hur?
Jag tappar fan hoppet ibland, ni som inte förstår att det här är riggat är så jävla naiva att det är obehagligt
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
så em va med på det?
work some magic
jag är en av dom "naiva" som fortfarande vill tro på det! Jag kan få det sagt i ansiktet att det är fejk men väljer att tro på det ändå, bara för att brunos rumpa i eminems ansikte värmer mitt hjärta <3 :D
he's embarrassed.... I mean.... Em bare assed
Klart det var uppgjort! Em är ju en snubbe med humor så jag tror helt klart han gick med på detta.
See, I don't give a fuck, that's the problem
Producent
2009-06-02 22:38
Hur kan folk äns tveka på om det var uppgjort eller inte?
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
Hur kan folk äns tveka på om det var uppgjort eller inte? klart det var med meningen att Em skulle få röven i fejjan, frågan är ju bara om han var med på det eller inte
work some magic
jag hade lätt tagit sachas röv i fejjan för pengar
Haha.. Klart Em va me på de? Fan snackar ni om? hahaha idjoter.
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
Moderator
2009-06-03 18:29
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_