I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Youtube] Costell - Gay N Tight

Övrigt - Webbsidor

2009-06-20 20:08

[Youtube] Costell - Gay N Tight

Haha klockren remix av Kid Cuddi's Day N Nite.

See, I don't give a fuck, that's the problem

2009-06-20 20:20
Ja... Att se ut som att man ärvt sin brors avlagda kläder framhäver verkligen maskulinitet.

2009-06-20 21:38
Känner du dig lite träffad Louder?

2009-06-20 22:08
Nej. Jag blir bara jävligt förbannad när orden Gay, bög, flata osv används som skällsord.

2009-06-21 02:03
haha

2009-06-22 01:16
Vad har kläder med maskulinitet/sexualitet att göra? Hela grejen känns bara retarderat, och verkligen inte särskilt rolig alls. Thug is dead är vad folk säger här borta...
Married to the money, fuck the world, that's adultery

2009-06-25 02:15
Louder, då kanske inte hiphop är din musik... Tanke väcktes när jag sitter här och lyssnar på Ungdumshälsan : &
Blunted in stockholm

2009-06-25 02:17
med detta sagt menar jag inte på att jag hatar bögar.
Blunted in stockholm

2009-06-25 02:27
Gussti

Louder, då kanske inte hiphop är din musik... Tanke väcktes när jag sitter här och lyssnar på Ungdumshälsan : &

Negativitet mot homos används ju en del inom hiphopen just nu, men inte alls i samma utsträckning som det gjordes tidigare. Den här låten va bara så äckligt stereotypisk för homofoba rappare som inte kan sätta sig in i någon annans situation och ser en speciell klädstil som bevis för någons maskulinitet och sexualitet. Löjligt helt enkelt, jag håller mig helst borta från sån musik i så stor utsträckning som jag kan... Sen att en soon-to-be medelålders man (om hans ålder nu är korrekt) tycker det är skitkul gör inte saken mycket bättre.

ps. sorry att jag svarade på ditt inlägg till Louder, haha, men jag tyckte det träffade mig också :)

(Inlägget ändrat av Gogaku 2009-06-25 02:28:31)

2009-06-25 02:30
låter vettigt.

dock är något som är typiskt för den stereotypa bögen att vara feminin, och tighta byxor är feminint. bräpp
Blunted in stockholm

2009-06-25 02:41
dock är något som är typiskt för den stereotypa bögen att vara feminin, och tighta byxor är feminint. bräpp

Det är ju det jag försöker säga att det inte är. Jag känner många väldigt maskulina människor som har skin-tighta byxor, ens klädstil definierar inte vem/hur man är som person. Kanske överanalyserar hela grejen lite, haha, men som sagt, låten va bara löjlig.

2009-06-26 18:54
Haha, du måste ju se humorn i det hela? Och det är klart att din klädstil till viss del definierar dig som person, med det inte sagt att alla som har tighta byxor är homosexuella. Sen tycker jag att det är jävligt fult med tighta byxor på killar kanske därför jag tyckte den var rolig.

Och nej, jag har inte jättestora baggypants, jag är någonstans mitt emellan.