I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Särklass bästa hip hop bloggen från sverige.

Övrigt - Webbsidor

2009-07-03 23:40

Särklass bästa hip hop bloggen från sverige.

http://applejbreak.blogspot.com/

Grymt bra musik, exlusiva features & låtar. Artister från cali till amsterdam, frankrike,afrika till sverige YOU NAME IT!

Hip hop-Rap-Electro-Nu-Jazz-Soul

Ta en titt!

Länk till http://applejbreak.blogspot.com/

Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'

2009-07-04 00:19
Först det positiva: Det är galet bra att du driver en egen blogg och försöker sprida det du är intresserad av, sånt är alltid kul! Det är också schysst att du uppmärksammar mer okänd musik och länkar till nedladdningar etc, det är också uppskattat av dom som trillar in på bloggen lite då och då.

Det negativa: Det är sjukt onödigt att starta en till tråd om din blogg - du fick ingen uppmärksamhet första gången och du lär inte få det nu heller om du bara har bytt layout - det var dåligt skrivet (inte särskilt utförligt, dålig grammatik och stil, allt var skrivet från ett personligt perspektiv) och kändes för amatörmässigt.
'...and the words of the prophets were written on the subway walls' - Simon & Garfunkel

2009-07-04 00:40
Bloggen har fått mycket uppmärksamhet, och att det är personligt skrivet är meningen. Men tar emot all kritik väl. Och tackar och bugar!

2009-07-04 10:49
Jäkligt skön faktiskt! Kommer kikas.

Producent

2009-07-04 10:56
nja, då håller jag mig hellre till mbfimg.com som är särklass största hiphop bloggen i sverige.

2009-07-04 15:11
MWE P18 Absolut! Kommer snart exclusives från en artist jag jobbar med från cali vid namn O-Phrap, kommer bli riktigt bra! Rekommenderas väl att hålla utkik efter!

Sure, mybestfriendismygrind.com är en fin sida. Men från skillnad från min tar jag upp mycket annat icke lika känt + mycket fina samarbeten med olika emcees världen över som rekommenderas kolla efter i en nära framtid.

2009-08-24 15:34
humpty bumpty