[Film] Våldsam kille

Övrigt - Webbsidor

[Film] Våldsam kille

Tog ett bra tag innan jag fatta att han var seriös i snacket..

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
han är skön!
 i get more pussy then panty!
"han fick ju däng, han skrattar inte mer"
SMÅLAND!
Tror att samma snubbe senare hoppade av den svängen och nuförtiden hjälper andra nynazister som vill göra samma sak. Tycker iaf. att jag har sett honom i något debattprogram eller dokumentär där han tydligt tar avstånd från sitt tidigare liv.
Still in the bridge
Producent

2009-09-30 22:35
den där jävla snubben ska ju seriöst bort från jorden... jag uppmanar inte om något. utan blir bara så äckligt jävla cparg över hur en MÄNNISKA kan resonera så där...
jag skulle inte bråkat med han på stan iaf!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag minns faktiskt när det där sändes på tv. Jag var inte alls gammal och fick en ganska cynisk uppfattning om omvärlden efter det.
"Skaffa dig ett kroppsarbete så du slipper grubbla på religion, gud, meningen med livet och sån där jävla skit"
Har sett den i skolan
jag har alltid rätt.
Men va fan, han vill ju framstå som den "farliga" snubben som sedan talar ut om sitt liv och får fortsatt respekt som en hjälte. Jävla pajas!

(Inlägget ändrat av greggan 2009-10-23 11:59:56)

tycker han är ganska rolig
Ledsen musik: http://soundcloud/valutan
Fin grafik: www.joellindberg.webb.se
ja men helt inslaget är ju rätt komiskt, det måste ni ju hålla med om! Han ser rolig ut o han är ju helt dum i huvudet och förstår ingenting=komiskt

vilken legend. ska uppfostra min son att bli som han!
Hipp Hipp måste ha baserat sin blinda nazist på den här killen!

Tänk att det finns folk som är såhär på riktigt, det är lite svårt att greppa.
MAGNUM OPUS MIXTAPE VOL. 2 in the making! Gästas av Öris, Calle P, Marke, George Kaplan m.fl.
Klassiker.
"Vi äj mout drougäär..."
Hahaha han var faktiskt rätt rolig
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
ni är mot droger men ni söp ju mycket?
ja så innita helvete!

det är det som är skinhead?
ja misshandla folk och supa så inne i helvete!
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
någon som kommer ihåg vad den här dokumentären hette
har velat sätt den länge nu,.

(han hade redan hoppat av när det där spelades in)
csavargo från ruff runkers
"Näe, jag tyckte han såg ut som en kommunist.. Men jag vet inte."
Dra åt helvete!
haha, vilket jävla stolpskott till människa alltså!
Man kan ju inte annat än att tycka synd om honom!
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Hangaround

2010-03-12 11:34
blev mest ledsen utav klippet. hemskt att den här jargongen finns i många människor och att de på något vis blint tror att det är okej. Eller jargong, livsstil kanske till och med.
Producent

2010-03-14 01:28
Haha jävla flane alltså!
www.11-D.net
coolt
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
haha killen e ju helt slut
hahaha "sparka in huvudet på nån" För jävla fin kommentar "Tyckte han såg ut som en kommunist"

hahahaha

förövrigt www.gravbortskane.tk
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån

Dieallot
Hahahahaha, fyfan vilken skön snubbe, gillar hur damen blir helt förskräckt!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag