I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Youtube] John Cena

Övrigt - Webbsidor

2009-10-04 00:47

[Youtube] John Cena

Ägnade en stund på Youtube till att söka låtar, efter ett tag kom jag in på Freddie Foxx och hittade ett riktigt fynd. Här är en låt med honom tillsammans med John Cena.

En talang som Freddie Foxxx gör en låt med en professionell wrestlare. Beatet är riktigt bra. John Cena gör bra i från sig. Låten i helhet är riktigt bra.

Varför är det här så bra? Hur kan Cena lyckas med det här? Varför är Freddie Foxxx med? Freddie Foxxx är gammal boxare om mitt minne inte sviker mig, är det kopplingen till deras sammarbete?

Mer om JC finns på wikipedia, länk här.

Poet

2009-10-04 01:24
alltså det verkar på dig som att det är det sjukaste du sett att cena rappar med freddie foxxx, själv tycker jag inte att d är värsta grejen.. han har ju tydligen gästat E-40 och Murs också. han har uppenbarligen kontakter i gamet. inte mer med det.

Hade iaf inte hört låten, den var klockren, så tackar för den :)
"life's a garden, dig it."

2009-10-04 01:29
varför är bachhus med i vedeion?
Blunted in stockholm

2009-10-04 01:48
Balhoo: Ja det här är helt sannslöst, jag hade ingen aning om att JC rappar så då känns det här sammarbetet med Freddie Foxxx lika otippat som att Mats Sundin ska spela trummorna i Motorhead. Nu har jag lärt mig att Cena har fler än en sträng på sin lyra iaf :)

2009-10-04 02:10

classic annars
Blunted in stockholm

2009-10-04 11:02
Haha skön video o tung låt ! :)
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Rappare

2009-10-05 20:13
här har ni freddie foxxx berättar hur han träffade john cena

JONIS REST IN POWER