I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Webb] FRIA DENNIS! - www.FriaDennis.se

Övrigt - Webbsidor

   

2009-12-19 20:14

[Webb] FRIA DENNIS! - www.FriaDennis.se

Hejsan!

Det är så att jag just nu sköter en blogg för att bevisa för omvärlden hur illa Sverige's rättssystem fungerar. Detta är helt absurt detta som hänt min familj och framför allt min lillebror. Det är så att min lillebror under 1 månad blev anmäld för 3 våldtäkter, alla dessa flickor var kompisar sedan tidigare. Men vände sig alla emot min 15 åriga lillebror och nu sitter han inspärrad på en ungdomsanstalt utan för Uppsala.

Folk tycker att jag är väldigt partisk i min blogg. Visst jag är partisk, men jag ljuger inte. Allt det jag tar upp på bloggen är verkligen sant. Just nu tar jag upp missade bevis och felaktiga ageranden från domare, stat, advokater och dylikt. Jag tänker inte snacka för mycket här utan ni får läsa själva så får ni själva skaffa er en uppfattning. Men läs igenom innan ni bestämmer er för vad ni tycker. www.FriaDennis.se

MVH
Alexander "Wizdom" Häggström
www.FriaDennis.se

(Inlägget ändrat av friktion 2009-12-20 15:40:50)

(Inlägget ändrat av Mabande 2010-03-24 23:05:35 som la till nedanstående:
Eftersom denna händelse uppmärksammats i SVT:s Uppdrag Granskning lägger vi in information om detta.

14-åriga Linnea våldtogs på en skoltoalett. Men när hon anmälde övergreppet förlorade hon sina kompisar och vuxenvärlden vände henne ryggen. På nätet och i det lilla samhället smutskastas Linnea samtidigt som den våldtäktsdömde hyllas.
Och kampanjen fortsätter - trots att killen dömts för ännu en våldtäkt.

Programmet finns att se på SVT Play och nedladdningsbart som podd-TV.)

www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap