[Video] Medina-grabbarna och K-One snor en pizza från ett par kids.
Hungern har ingen nöd. Är man hungrig så är man. Survival of the fittest. Har någon något som man själv vill ha måste man ta det ifrån denne. Det gör Sam-E , Alibi och K-One i alla fall. Stackars Sölvesborgs -ungar...MBFIMG - Swedish HipHop on CPR. Tycker du att Svensk hiphop ska ta mer plats både inom och utanför landets gränser? Tycker du att det är dags att scenen kommer till liv på riktigt? Se då till att sprida vidare MBFIMG's budskap och musik till andra som kan vara intresserade. All hjälp uppskattas enormt! Nu kör vi! Sir David HusselhoffMyBestFriendIsMyGrind.com Twitter.com/MBFIMG (Inlägget ändrat av Oracle 2010-01-10 20:35:40)
My Best Friend Is My Grind
Hahaha :)
www.Wizdom.se - www.myspace.com/wizdomrap
Producent
2010-01-10 20:31
Det verkar vara farligt i Sölvesborg.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
De snodde ju inte pizzan, de åt rester. Freshness!
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
äta rester från ett barn är Inte att sno småbarns pizza...
((MAAD))
Seriöst, admins borde göra nått åt dessa trådar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
diellot: va glad för att han äntligen postar dem i rätt forumdel nu iaf
HUR kan folks liv gå ut på att sitta och kommentera vad som är rätt och fel på Internet. Jag hajjar inte grejen? Klagar ni på folk som går över tvätt-tiden också? Ouff va skönt att man själv har ett liv som är mer intressant än så.
Hur kan ditt liv gå ut på att posta ett youtubeklipp där nån äter en pizza? Ditt liv låter inte så mycket mer intressant, really.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jävlar va hiphop att leka fattig och utsatt, bo i ghetto i sverige! Får jag bli er kompis?
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Deallot - Du kommer märka tills våren/sommaren varför... När Medina har tagit över Sverige totalt.
Producent
2010-01-11 07:37
Fan va folk ska gnälla. Låt dom göra sin grej för fan. Personligen så tycker jag det är riktigt underhållande att checka alla klipp som slängs upp eftersom dom e sjukt sköna snubbar. Sluta klaga och tycker du det är drygt så kan du ju alltid skippa å checka i trådarna, åtminstone skippa att kommentera eftersom du/ni inte har nåt vettigt att säga. Fucking haters!
One Day.
Producent
2010-01-11 13:48
men han skriver "snor" en pizza vilket han inte gör. Killen har lämnat sin pizza tydligen för han va mätt. O snubbarna i klippet äter upp det som finns kvar....jävla skillnad på "sno" o käka rester...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
fa-fa-fattigt
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Producent
2010-01-11 17:01
Man brukar ju oftast ha en mer attraktiv topic för att fånga folks intresse, vilket är rätt självklart. Det händer ofta att innehållet är något helt annat. Att folk ens orkar hata på detta, har ni inget bättre för er ?
One Day.
Att dom äter upp en halv lämnad pizza är väl rätt roligt.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Producent
2010-01-11 17:26
HUR kan folks liv gå ut på att sitta och kommentera vad som är rätt och fel på Internet. Jag hajjar inte grejen? Klagar ni på folk som går över tvätt-tiden också? Ouff va skönt att man själv har ett liv som är mer intressant än så. hahaha. dom sa ju bara att dom inte snodde pizzan utan bara åt rester ^^
Pizzan såg ju inte ens god ut..
Walking the street of dreams
jag blev sugen på pizza..
gå på en pizzeria och stjäl lite rester från småkids =)
((MAAD))
vad var poängen? tokroliga "sköna lirare" som äter rester och skrattar? helt sinnesjukt tråkigt
Mabuhay!
haha jag tyckte det var skit kul! palla ordmärka.
www.nativeswedes.se
vad var poängen? tokroliga "sköna lirare" som äter rester och skrattar? Läste du inte? De ska släppa skiva och ta över sverige. Det är poängen.
Duuh.
Verkar vara skönt folk. Keep stealin em pizzas! :)
Est. 1984
Skulle vara roligare med lite snatch n run action, men det fick man ju inte.. =/ Aja, keep eatin' em garbage.
Dra åt helvete!
Haha tattarligan käkar pizzarester på något sunkhak och lägger upp det stolt på internet, bra jobbat.
vilket fail. nästa video står och skrämmer bort sopgubbar vid en container säkerligen
underhållande ;)
---------Reklamplats---------
fan va sugen jag blev på pizza nu!
era rubriker är fan mer missledande än aftonbladets :( här väntade jag mig nått gunslinger klipp men icke :(
haha folk i tråden är dom som kommer ringa störningsjouren så fort nån i trappen pratar med nån om fem år. hur orkar folk. jag tyckte det var lite småkul, det räcker för mig. fortsätt posta
Producent
2010-01-14 13:56
inklusive dig då? hur orkar du?
easyskanking makes no sense hur och vilka menar du... finns ju massa olika åsikter i den här tråden=)
Mabuhay!
äh han länkar ju bara lite småroliga klipp, det är väl inte hela världen. innan gnällde folk för att han länkade det i svensk hiphop eftersom det itne var musik, och nu gnäller folk ändå trots att han bytt forumsdel.
fast här "gnäller"ju folk mest för att klippen e rövfattiga.. eller så förväntar man sig se något i stilb med rubriken och får något annat..
Mabuhay!
an va folk ska gnälla. Låt dom göra sin grej för fan. Personligen så tycker jag det är riktigt underhållande att checka alla klipp som slängs upp eftersom dom e sjukt sköna snubbar. Sluta klaga och tycker du det är drygt så kan du ju alltid skippa å checka i trådarna, åtminstone skippa att kommentera eftersom du/ni inte har nåt vettigt att säga. Fucking haters!
"Being an Independent artist is like being an ugly dude with a huge dick... If I could just get these bitches to look, they'd be hooked!" - Dirtbag
Producent
2010-01-16 12:52
Har det seriöst kommit så pass långt nu att man kan "hata" på youtubeklipp också? haha, vad pinsamt det låter :(
Sluta klaga och tycker du det är drygt så kan du ju alltid skippa å checka i trådarna Var och varannan dag kommer det eller ialla fall kom det upp en ny tråd från denna snubbe om när någon äter en glass eller äter en pizza eller någon letar efter sin fantasi mamma. Och det är RMH som ska ta svensk hiphop till toppen?.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
Uppar den här grymt underhållande video!
haha om dom segar med ens egen pizza klart man haffar det som finns! alla gnälliga slynor i tråden : prata med maud hon kanske bryr sej!
Pure Entertainment.