[youtube] Ensam snubbe startar värsta röjet
Ensamn snubbe startar röj
This is some Cody Vernon shit
Producent
2010-01-29 15:12
hahaha fan vad skönt! skön känsla antagligen för snubben också :) diggar tjockisen som drar upp göten i luften och ser ut att bah vilja skrika "HIT IT BABY HIT IT".
Producent
2010-01-29 15:51
Haha, crazy shit..
One Day.
Wow...
Beat the odds like an abusive freak show owner
dedär e riktig äkta rave anda haha
Vad är det där för fest? Stå och dansa i en sluttning där det enda som tycks skydda folk mot stupet är ett stängsel?
Intressepenisen hårdnar!
Producent
2010-01-29 19:26
waste... för lat för att läsa ?! står för helvete bara du kollar på klippet..
Sasquatch music festival 2009
Producent
2010-01-29 19:27
och vad ska dom skydda folk med? skyddsnät, macgyver, helikoptrar och gymnastiklärare...?
Ja, det såg jag ditt konstiga as, men vad är det för fest liksom? Vad är nöjet i att hänga på ett forum om man bara ombeder folk att googla allt de undrar över. Pjutthövve!
Intressepenisen hårdnar!
Producent
2010-01-29 19:29
Producent
2010-01-29 19:29
vadå, ska vi googla åt dig? är du seriös...?
Du var mig en riktigt vrång djävel du? Nu har du skrivit fyra inlägg som svar på min fråga, lämna datorn en stund och kom tillbaka när du lugnat dig.
Intressepenisen hårdnar!
Nej, jag vill inte att ni ska googla åt mig, förhoppningen var att någon kunde berätta mer om festivalen. Välkommen till mänsklig kommunikation, kul att träffas!
Intressepenisen hårdnar!
Producent
2010-01-29 20:23
värdelös musik va det iaf i klippet...
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Det här gör mig alldeles glad och varm inombords även om den första snubben säkert är högre än Seattles Space Needle.
Så länge nu har jag varit sövd i en sekund så var jag hög. (itsclive.blogspot.com)
Producent
2010-01-29 21:27
wasteapa01 P22 jag svarar dina frågor och skriver det du behöver veta. då är jag en vrång jävel? haha, väx upp, du kan la funktionerna från google. du behöver inte låtsas vara någon viktig jävel i varje tråd du skriver i pinsamma jävel.
Producent
2010-01-29 21:31
och påstå inget annat när du kommer och söker info om ett namn du redan haft från början. och vetat det från börjar som du själv så prydligt skrev.
underbart klipp!
behöver inte låtsas vara någon viktig jävel i varje tråd du skriver i pinsamma jävel. hahaha oj oj.. look who's talking....
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Producent
2010-01-29 22:21
oj oj oj, knäck mig när du kan svara på mitt pm. onödigt som fan att köra sånt här i trådar. vill du något sådant så ta det i pm eller gästbok. för nu är du pinsam,
Hahaha gillar hur varenda jävel springer mot klungan
SUCK SHAFT
Producent
2010-01-30 03:00
indeed busk, det ger en lite happy-feelings :)
Konstig: Ta det lungt , det är ju trots allt ett forum där frågor är en del av helheten. Inte skulle du säga till din polare du träffa på stan när han frågar: han -Du vad är det som händer på " Hultsfreds festivalen" . du -Googla för fan? make love not war.
http://www.youtube.com/watch?v=81y55k27dkU
Konstigt: måste kännas sjukt grymt att härja runt på Whoa och "äga sönder" cyber space med dina beats och Youtube-spelningar. Ta det lugnt med oss vanliga dödliga hörru! Kul att du kör.
Intressepenisen hårdnar!
Måste instämma här. Konstigt, jag har sett dina inlägg i ett antal trådar och du sprider bara negativitet. Chilla och sluta vara en hatare
amen synthare då, fyra bögar och en dator est. 1986
hahaha vilken härlig tråd det blev! beef!! beef!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så gammal. Ni kan bara hitta gamla klipp för ni är så efter. Sluta vara så efter hela tiden. Jag blir så trött och ledsen. Snälla, bara sluta vara efter. För er egen skull menar jag såklart. Men även för min skull.
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
precis, det där klippet är bara såååå 2009
SUCK SHAFT
hahahahaha det är tommy palmen!
Jag blir så glad, när jag ser att det finns ett nytt klipp att spana in. "Hoppas det inte är det där klippet från förra våren" tänker jag för mig själv när jag går in i tråden. Och så blir jag så ledsen och besviken. "Varför är alla så efter" tänker jag. Det känns som om jag lever i en hopplös värld som konspirerar emot mig. Förlåt om jag fyllesvamlar men varför måste ni vara så efter?
Producent
2010-01-31 02:53
alla kanske inte sitter och kollar videos på youtube hela dagarna och är up to date.. jag hade inte sett klippet förrut
http://www.soundcloud.com/luegoods
Konstigt: måste kännas sjukt grymt att härja runt på Whoa och "äga sönder" cyber space med dina beats och Youtube-spelningar. Ta det lugnt med oss vanliga dödliga hörru! Kul att du kör. Haha. Word!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bland youtube kommentarer var d nån som tipsa om att muta ljudet och sätta på http://www.youtube.com/watch?v=ZFzogfFw-2Q som bakgrundsspår istället... det var rätt awesome med.
springsten P19: vem fan bryr sig om du sett det förra våren , ja hade inte sett det tydligen inte vissa andra heller , du är bara pinsam det här är inte högstadiet när det var häfftigt att se något först.
det borde förbjudas att nämna att man sett något redan, med direkt ban som följd. det är otroligt hur folk kan fortsätta påpeka att dom har sett något redan, år efter år, och tro att dom blir bättre människor av det. pinsamt.
Watakushi: hahaha aaa precis
Ni är bara avundsjuka för att ni är så efter
Haha inläggen i tråden är nästan roligare än klippet.
Vi är överallt!
Jag vill trycka upp tshirts som det står "DIE wasteapa01 DIE" på
Vad är det för låt?
-You cant smell vodka, thats the beauty of it. -Being a rebel aint easy, theres rules to play by.
Tsun: med matchande strumpor till?
Intressepenisen hårdnar!