I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Nya rekryter till den amerikanska marinen.

Övrigt - Webbsidor

2010-02-18 21:15

[Video] Nya rekryter till den amerikanska marinen.

Ni som är skoltrötta bör ta en titt på det här. Det här är nya civila rekryter som kommer till den amerikanska marinens rekryt depå i San Diego för att påbörja grund träningen. Bland de mäktigare video klipp jag sett på sistone.

Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)
Poet

2010-02-18 21:51
VIOLETA PARRA - Gracias a la vida

2010-02-18 22:44

förstår inte vad det var som var så mäktigt med videon?
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "

2010-02-18 23:58
Lollarn:
Ingen aning hörru.

Tror det är en ny trend i webbsidor att lägga upp totalt ointressanta länkar och säga att det är det bästa som någonsin hamnat på internet.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2010-02-19 00:15
Mäktigt kanske inte direkt, men det är rätt så intressant att se vad de får genomgå.
Få mina freebeats före whoa får dem! http://subscribe.m4um.net
Om ni addar min msn och jag nekar, så kan det bero på att jag av misstag stänger fel fönster. På't igen. :)

2010-02-24 01:19
hehe små pojkar in i armén!
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
Rappare

2010-02-24 02:22
Hur stor är risken att man blir så himla skol less att man hellre spenderar sin tid på att få sitt rövhål packat av någon finnig tjockis som är för upptagen för att ha en flickvän?

Gosh, I'm hating again..
Wurrup?

2010-02-24 15:42
haha, är det första gången i ditt liv du ser rekrytering till militären eller vad handlar tråden om? är lite förvirrad :)

2010-02-25 17:07
MK projektet fortsätter och allt är i sin ordning... Jag kan inte riktigt förstå hur man tänker när man tycker att det är okej på någon som helst nivå..
Orale!

2010-02-25 21:57
fint med spetsnaz
™™™™™