[Artikel] Dåligt hasch ett polisärende?

Övrigt - Webbsidor

[Artikel] Dåligt hasch ett polisärende?

Länk till http://www.svd.se/nyheter/inrikes/daligt-hasch-ett-polisarende_4299615.svd

Dåligt hasch ett polisärende?

Publicerad: 20 februari 2010, 15.21. Senast ändrad: 20 februari 2010, 16.00

Är du en van haschrökare? Precis köpt ett dåligt parti? Gå till polisen och klaga! Så tänkte en 26-årig man i torsdags när han gick in på polistationen i Eslöv med sitt dåliga hasch.

Polistationen i Eslöv fick i torsdags ett annorlunda ärende när en man kom in med en bit hasch – hade han blivit arresterad? Nej, han tyckte den var dålig.

Mannen hade enligt Skånskan rökt hasch i över tio år men han var inte nöjd med sitt senaste inköp. Efter att han rökt det hade han upplevt att hans tv hade börjat prata med honom och att hans flickvän hade förvandlats till en delfin.

26-åringen misstänker att någon hade preparat haschet med psykadeliska droger, till exempel LSD, men han ville inte berätta vem han hade köpt knarket av.

– Möjligen kan det räknas som misshandel, om det visar sig att haschet spetsats med LSD, säger Mats G Odestål på Eslövspolisen till Skånskan.

What the...

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Hahaha fan vad sjukt, varför i helvete vill han inte berätta vem han köpte av om han går till polisen?

han har ju uppenbarligen någon form av psykisk sjukdom/psykos
Mabuhay!
Producent

2010-02-21 13:19
jag hade varit sjuktnöjd om min tv pratade med mig efter jag rökat hasch. haha
det är ju dessutom oklart om man gick till polisen under tiden han var påverkad eller inte.

Konstigt P22: Hahahahaha bästa idag!!!
BAHA!
Haha, jag menar det! Jag hade inte klagat om jag fick en talande tv. o.O Hade nog fan satt igång och meckat en åt tv'n också på direkten.
Wurrup?
Underhållning

hahahahaahahahahahahhahah
så nice
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bäng snubbe alltså. det var ju inte dåligt hasch isåfall. då måste polisen lägga ner det. som att köpa en tröja på hm och klaga på kvaliteten dagen efter när man insett att det är armani

Hallå med dig easy. Men åt andra sidan är det jävligt farligt att inte veta vad man får i sig.. kan gå käpp rätt åt helvete. Kanske var en riktigt hemsk upplevelse för han
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Moderator

2010-02-21 18:02
Haha läste det på aftonbladet förut, rätt kul men farligt som sagt.
time isn't wasted when you're getting wasted .
"26-åringen misstänker att någon hade preparat haschet med psykadeliska droger, till exempel LSD"

Hur många har fått tvn att prata och tjejen se ut som en delfin på lappar?
Då hade jag också blivit sjukt nöjd.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Producent

2010-02-21 19:07
med rätt mängd kan man nog få det :) lappar/flytande.
Haha vilken jävla idiot XD
helt zah.
be the change
hahahahhaha klockren xD dagen !!

Poet

2010-02-23 19:37
Så tänkte en 26-årig man i torsdags när han gick in på polistationen i Eslöv med sitt dåliga hasch.

Det sager allt.
www.wallyjohnson.se
haha man har ju hört talas om röka med penslat lsd på så vem vet :D