Smartbuyglasses?

Övrigt - Webbsidor

Smartbuyglasses?

Vet inte om de vart rätt nu! Men jag undrar om någon har handlat därifrån, och vad tycker du i såfall? Funderar på att köpa ett par solglasögon med tanke på det billiga priset som dom har.

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Menar då www.smartbuyglasses.se och inte uk eller någe annat. Utan den svenska sidan alltså

Vem köper solglasögon man inte testat liksom. Går ju att hitta lika billiga nära vilken strand som helst...

Vem säger att jag inte testat dom jag vill ha innan? och vad dom kostar angår mig.

"Vad som kostar angår mig"... vad dom kostar angår dig... vad dom kostar... det angår dig...

jag är helt lost
you should have stayed in the pen, hoe a$$ nigga
Köp och testa vafan...
Det är inte svårare än att googla sig till hur seriösa de är om du är så nojig
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986
gör ett par egna istället... DET angår nog dig.

och vad dom kostar angår mig.

Hahaha!
Hej Racken,

Nu är det ett bra tag sedan du skrev din fråga men vi besvarar den gärna ändå. SmartBuyGlasses har varit verksamma på den svenska marknaden sedan 2009 och växer för varje år som går. Du kan läsa mer om vilka vi är här http://www.smartbuyglasses.se/about-us. Vi säljer över 200 designermärken och vi hoppas att du besöker vår butik och hittar något du gillar. Har du frågor går det bra att kontakta oss på info@smartbuyglasses.se.

Med vänlig hälsning,
SmartBuyGlasses
men e du helt dum i huvet som uppar en sån här gammal tråd å dessutom med spam reklam? ska fan rekommendera alla som frågar samt folk ja känner att inte köpa från eran sida bara för det
www.myspace.com/ydetobbe

"En misantrop är ju trots allt bara ett annat ord för en upplyst person. :P " -Simba
Smarteyeglasses - Jag behöver ett par glasögon, men jag känner inte att jag litear på er sida riktigt, delvis för att det är så dålig läsbarhet med Museo Sans som brödtext, men även för att jag hela tiden får upp 0 produkter när jag letar efter något som passar mig.

Kanske kan vi komma överens om någon deal där jag kan ge lite konstriktiv kritik på er sida, samt lägger in ett gott ord för er i framtiden?

Jag är ute efter såna här glasögon ungefär, kanske lite mindre:

Tack så mycket på förhand.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
smartbuyglasses

trackin ppl down yo

Redaktionen

2012-04-08 18:54
hahaha jag hade glömt hur rolig springsten kan vara
kimmo kanon