[Hemsida] Mix Media Arts

Övrigt - Webbsidor

[Hemsida] Mix Media Arts

Hej!

Nu är hemsidan uppe Länk till http://www.mixmediaarts.com

Har kodat själv. Lyssnar gärna på era åsikter och feedback om sidan. Är inte någon avancerad hemsidesnickrare, så var ej för hårda! ;)

/Daniel

www.myspace.com/LegendBeats
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Tycker den var stilren simpel och rätt snygg.. Jag skulle dock vilja se några av era produktioner och jag lyckas inte hitta dom nånstanns.. Är dock inget fan av iframes..
Var det ni som gjorde den där låten "i dont think you understand it i dont care who's my opponent", " ground and pound them like diego gonzalez " osv ?
den var riktigt fet. Vart kan man få tag på den?
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Producent

2010-03-14 21:25
setting-lista på studion och grejer hade varit nice att få upp också.

tycker sidan ser nice ut annars dock.
Stämmar bra Lollarn!
Grymt, går det att få tag på den på något sätt?
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Den kommer släppas till sommaren
Bättre än de flesta sidor som finns här. Det är bara 2 grejjer jag skulle rekommendera:
- Scrollen är rätt jobbig, låt bara textrutan ändra storlek i höjdled beroende på innehållet.
- Hade varit snyggt med mouse-over effekt på knapparna till vänster.

Annars var den nice.
japp knapparna till höger borde bli lite röda eller kanske några andra färger? när man drar musen över, sen kan man ju bara göra main rutan lite större så man slipper scrollen :) skulle inte skada med några fräsha bilder också