[Video] Riktigt riktigt usel hiphop går vidare i Talang

Övrigt - Webbsidor

[Video] Riktigt riktigt usel hiphop går vidare i Talang

Ja... jag finner inte ord för det här. Har aldrig skämts så mycket som när jag såg detta tror jag.

Obs. Jag har inget emot handikappade, har själv ett handikapp

(Inlägget ändrat av friktion 2010-04-21 10:47:50)

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Jag tror att dom rösta med hjärtat, jag tror att dom röstade med sympati och jag skäms och höra detta för att ljus röst på beats låter alltid fel i mina öron.

Obs. Jag har inget emot handikappade, har själv ett handikapp
http://soundcloud.com/orlandog
Seriöst så har de bättre flow än vissa som drar in pengar här i landet, men nej, jag skulle inte låtit dem gå vidare.

Bert Karlsson har inte bara nåt emot handikappade, han hatar invandrare också.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Poet

2010-04-19 04:48
Halla? Det ar Sverige vi snackar om. Ett land dar "rappare" som Markoolio och Balsam Boys salt guld och platina. Om nagot sa hade de har killarna kunnat dra in lika mycket pengar, for image har de.
www.wallyjohnson.se
Helt plötsligt är alla på whoa också handikappade..
fullfjädrad när jag kickat en gås..

Producent

2010-04-19 12:20
Jag har inte skämts så mycket som när jag såg din profilbild jaojao_
Rappare

2010-04-19 12:32
suck! vad skämmigt
Jag tycker att dom är bättre än sjukt många andra. Tar inte ställning i övrigt.
Producent

2010-04-19 14:18
Vad är det för skillnad på detta och det som finns i audio-forumet? I stort sett så tycker folk att standarden ska vara låg när det kommer till hiphop... Riktigt sorgligt är det när självinsikten är så jävla bristande.
MPC 2500, Akai S900, Roland JV 1080 in the basement!
Boom bap lives!
wordar konstigt.

den andra snubben låter förresten precis som arjan gjorde på spräng regeringen vilket år det nu var.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Juryn låter värre grejer gå vidare ibland på första uttagningen, dem här killarna var i alla fall charmiga. Inte som att dem kommer att komma längre än så ändå.
Tror att jag blev lite påverkad av att han ena killen har samma namn som min bror, och blev lite tårögd när deras pappa så ut att dö av stolthet och kramade om dem efter uppträdandet :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
helt klart att dem förtjänar gå vidare! tunga grabbar!
klart som fan att dom inte ska gå vidare, jävla sympatiknull.

Producent

2010-04-19 21:26
vad e talangen?? att dom kan rappa??
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
fumez: dem gick ju inte vidare på talang överhuvudtaget, kanske pga bra tv
"jag har en porsche, köpt den imorse"

jävla idioti
Mabuhay!
Helt plötsligt är alla på whoa också handikappade..

HAHAHAHAHHAHA cracked me up
Alltid vald sist på gympan för mina ögon alltid var röda
dom är ju både unga å handikappade haha :-p träna några år till sen kanske de är på medel nivå.

Skulle gärna vilja veta vilka mainstremers som tydligen ska rappa sämre än de här. För jag kan inte komma på någon.

Skulle även vilja veta vilka i audioforumet som är sämre än det här. Och då menar jag inte random person som började i år utan ta gärna någon som försökt gå ut i teve eller liknande med sin rap.

Klart att de ska gå vidare. Jag kan tänka mig att de här två killarna skulle sälja fler plattor än exempelvis random två från idol gör med rätt marknadsföring.

Jag har inget emot handikappade förresten, jag är iofs inte handikappad själv men försäkrar er om att man inte behöver ha något emot handikappade för det.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Haha alltså ni som blir upprörda, tror ni att de gick vidare för att de var duktiga eller? Det var sympati och "charm" som tog dem vidare
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Pinsamt pinsamt. Hade det varit "normala" killar som hade uppträtt så hade folk buat ut dom helt.
Poet

2010-04-21 19:15
hehe det va fan underhållande, det är väl det som räknas elle? gerimma!
"life's a garden, dig it."
Värdelöst och pinsamt.
JaoJao Du är inte personen som får klaga ner på folk´s hiphop. Länka ditt klipp igen, dessa snubbar skulle bodybaga dig easy!
B
hangeye - Man behöver inte vara mainstream för att dra in pengar.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
åååuuuwh, ja dom var ju charmiga iallafall..

Det roliga är ju att om typ Nas hade kommit dit och bränt av the world is yours så hade dom nog kryssat han..
Men lika glad är jag för det!
Lollarn
Men nu heter programmet TALANG 2010 och inte SYMPATI 2010
ja inte fan var det min kaka men jag har hört värre

Kom igen
Tag i tid Tulo! Tag alltid Tulo!
känns väl mer pinsamt med vuxna människor som hatar på handikappade ungar.

Eller så bedömer man helt enkelt deras "talang" utifrån hur det låter, oavsett om de sitter i en jävla rullstol eller inte. Framträdandet är värdelöst och pinsamt, att de är handikappade spelar ingen som helst roll.
Mabande - Det hade varit jätteintressant med ett exempel på en av de här rapparna som drar in pengar och har sämre flow än de här två.
Följ mig på twitter! @grizzlymusik
Hahaha ere sant jaojao, heter det verkligen så?
Fick du inte vara med i programmet eller vad är det denna ilska handlar om?

hur kan man bli arg över att två handikappade killar i "rullstol" går vidare i en talang tävling som är gjord för barnfamiljer och småbarn.. de handlar om att göra bra tv.. vem fan bryr sig om de går vidare, det enda du kan göra e att gilla läget medan de festar backstage.
AIK
ARSENAL
"Det finns elitserie i innebandy alltså? Där ser man, undra om kurragömma har en elitserie också... "
Haters gon' hate???
Well it ain't no use to sit and wonder why babe, given you don't know by now...
KinG-PhiL

?

Jag tycker inte att de är bättre än många andra. Majoriteten av svensk hiphop låter bättre än de här två clownerna (nej jag räknar inte p13 stön om det hårda livet i lyxvillan i mikrofon på whoa till svensk hiphop).

Jag tycker det var fel och låta dem gå vidare.

Jag tycker snubbarna lät som någonting från Smurfhits.

Jag tycker programmet Talang suger.

Jag anser dessa två herrar sakna talang. Hade dessa två flowat bättre, haft bättre text och kommit med egenproducerad fet beat då hade jag lyft av hatten för dem.

Låt en handikappad göra nåt skit halvdant och alla klappar och tycker de är talangfulla pga jävla skuldkänslor då de inte har ryggrad nog och säga som det är: lägg ner med ditt skit. Enda sammanhanget de här två är duktiga är om man jämför med andra svenska handikappade rappare. Competition zero. Sluta vara fördomsfulla och bedöm dem enligt samma måttstock alla "normala" får smaka på.
Något får mig att säga: Only in sweden på hela tråden.
Jag tyckte dom hade skönt flow!

bra att han slog på Varningsblinkers! :D