[Webbsida] Ny, softare, dejtingsajt!

Övrigt - Webbsidor

[Webbsida] Ny, softare, dejtingsajt!

http://www.vibbar.se

Precis nylanserad dejtingsajt - lite kombination av Facebooks statusupplägg, och en traditionell dejtingsajt! Me like, lätt att filtrera på målgrupp.

Några vänner till mig som har skapat den. Vad tycker ni? Jag vidarebefordrar gärna feedback :)

Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlem och loggar in så slipper du denna reklam.
Ingen? :(
Jag pallar inte bli medlem, för internetdejting är inget jag är ute efter nu och hade jag varit det hade jag inte viljat betala för det. Däremot tycker jag sidan ser väldigt bra ut designmässigt. Ser smidig å snygg ut.

Dejtingsidor är ju nya prylen! Verkar dock sjukt kefft att dina kompisar ska ha pröjs. I och för sig kostar det ett antal drinkar att få kontakt via krogen.
Wurrup?
Palla betala när horstad e gratis :)
Det är bara att älska.
Sådärja!

Bumpar nu när de gjort sajten helt gratis, och den har picked up lite mer speed :)
Hehe... sajten blir omskriven i Cosmopolitan, och vipps trillade det in en hel drös folk samma dag :)

http://www.cosmopolitan.se/blog/i-date-joo/2010/09/02/en-upcoming-dejtingsajt

Du vet hur ofta jag tjatar om att Facebook är den ultimata dejtingsajten på grund av dess uppbyggnad? En poke, ett mejl, en kommentar på en status, ja du kan ragga lite försiktigt här och där just på FB.

Detta koncept är rätt likt. Du har ingen tjatig text om dig själv utan din presentation består bara av dina statusuppdateringar. Och så har du fotoalbum.

Dessutom är det gratis – i alla fall just nu vad det verkar som.

Och det bästa är att du kan välja vilka uppdateringar du vill se, som jag har gjort här nedan – bara killar 25-35 i Sthlm.