[Req] Barnkläder

Övrigt - Webbsidor

[Req] Barnkläder

Har en dotter på två år och en till på gång, börjar bli rätt trött på utbudet i sverige då jag inte hittar några affärer eller webbsidor som säljer annat än typiska barnkläder, typ pippi långstrump och sådan skit.

Jag letar efter någon som säljer typ Mecca, rocawear, eckô, Vans osv... helst en svensk återförsäljare eftersom jag är osäker på tull/skatt kostnad när man beställer från t ex usa.

Boardstore har ju lite men väldigt begränsat utbud.

Några tips?

Rock out with your cock out!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Kläder 12 % 25 % Tilläggstullar från USA på vissa byxor av syntet

Så alltså minst 37% på kläder, det är ju fan sjukt.
om man har otur, beställde några par skor från usa och det blev bara lite fraktkostnad
SMÅLAND!
Bor i Chile och här finns det fan feta barnkläder. Vet dock inget som säljer online
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Oneunder P21 låt two_grand beställa av dig då? Skicka som brev.
SMÅLAND!
Ja aboslut om han är intresserad av det :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2010-09-13 22:53
då har du inte kollat många butiker i sverige...

... har man sagt A, får man säga B ...

p.s
Jag vet att det inte bara finns Pippi kläder i alla butiker som säljer barnkläder i Sverige

vafan kollar du på barnkläder din jävul som inte har barn!?smells like konstig diggar lamkött.

two_grand

vet inte om du är intresserad men jag har tänkt rensa min dotters garderob då jag ska flytta .jag har köpt bara ´alterativa´ kläder åt henne, ingen rosa bullshit ,mest hoodies,tröjor med fint tryck,lite baggy jeans (fast väldigt bekväma inne!) + andra braller med roliga färger ,sneakers etc.
Min dotter är 2,5 nästan.Tror kläderna skulle passa din perfekt.

sen tycker jag polarn o pyret kan ha en del ok grejjer + att de håller riktig bra kavlité
http://www.polarnopyret.se
även babyshop har en del ok grejjer om man diggar sig igenom massa skit:
www.babyshop.se
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
du får hemskt gärna skicka lite bilder åt mig, och vad du hade tänkt för pris.

Skickar mail på PM
OsvenskTiger P27

Även jag finner ett intresse i detta
Usa:s tuffaste fängelse. Med över 9000 fångar är Maricopa ett av de största fängelsesystemen i Usa. De har också den tuffaste scheriffen, Joe Arpaio som för att förhindra klädstölder i fängelset tvingar fångarna att bära rosa kalsonger.
Fellow,

vet inte om det räcker för alla (; Ska skänka också 90% av min dotter leksaker om det är av intresse för stockholmare (kläder skänkes inte)
Svensk&Utländsk Hiphop På Vinyl:
WWW.COULISSE.SE
Jag tycker om följande kläder:

Plastisock.com

Speciellt denna :)

Villervalla.se

lollopard.se

Sen har hummel ibland rätt coola saker :)

Alla barnen gjorde wholecars utom Hussein, han gjorde ett wholetrain.
http://www.youtube.com/watch?v=hMM_T_PJ0Rs&feature=player_embedded
http://www.babyshop.se hade många saker jag lätt hade kunnat sätta på mina ungar.
SMÅLAND!