I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Webbsida] Årets julkalender!

Övrigt - Webbsidor

2010-12-01 20:22

[Webbsida] Årets julkalender!

nuff said!

http://oioioi.se/

Enjoy!

Your "best"!? Losers always whine about their best.
Winners go home and fuck the prom queen.

2010-12-01 20:42
3 - Att tänka på när du postar trådar och inlägg på Whoa
- Använd bara svenska och engelska i forumen för att alla ska förstå.
- Håll inlägget relevant till forumet, dvs försök att lista ut i vilket forum din tråd passar bäst innan du postar den.
- Använd en passande rubrik som speglar innehållet i din tråd.
- Se dig omkring i forumet innan du postar din tråd så att det inte redan finns en tråd som behandlar samma ämne.
- Skriv normalt i dina inlägg, undvik att använda enbart stora bokstäver, missbruka formateringsmöjligheterna eller något annat som gör ditt inlägg svårt att läsa.
- Skapa aldrig en ny tråd vid fel, kontakta istället en admin eller moderator för forumet som kan hjälpa dig.
- Posta enbart konstruktiva och meningsfulla inlägg, dvs posta ej intetsägande kommentarer i stil med ”hahaha”, ”idiot” eller ”soft”.
- Använd google.se innan du ställer din fråga om svaret är entydigt och två klick bort.

Borde inte moderatorer ha koll på reglerna? Ta bort tråden kan du ju göra själv antar jag.
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
Rappare

2010-12-02 02:00
Borde inte moderatorer ha koll på reglerna? Ta bort tråden kan du ju göra själv antar jag.

Wörd.
Wurrup?