I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Man utan armar fuckar upp hotell lobby

Övrigt - Webbsidor

2011-06-09 18:18

[Video] Man utan armar fuckar upp hotell lobby

Vet inte exakt varför men jag tycker det här klippet var både underhållande och fascinerande.

Gillar hur hon med förklädet som jobbar där inte säger nånting utan går bara iväg senare i klippet "fuck that, i dont get paid enough for this shit" hahaha

Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.

2011-06-09 18:24
jag gillar att han vid 2.10-2.30 står där ute och sparkar omkull saker och ting och att polisbilen som kör förbi bara minding his own business
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker

2011-06-09 18:29
haha ja, han verkar till och med se polisbilen men fortsätter sparka på den där grejen ändå tills han är färdig.

Sen "hjälten" med solbrillor som kommer in för sent utan att veta vad som hänt och börjar tjafsa med fel person.

2011-06-09 18:36
haha ja "hey! HEEEY!"

2011-06-09 19:27
Fy fan va kul o få se det där i verkligheten när man är bäng xD
Rappare

2011-06-09 20:03
god damn! Älskar hur han kliver upp på receptionsdisken
Poet

2011-06-09 20:44
Någon som vet bakgrunden till det här hehe?

Man kan ju inte klandra "hjälten". Hade man sett en normal människa sparka på en snubbe utan armar hade man ju också steppat in haha
At the gates of Eternity...
Skivsamlare

2011-06-09 21:10
Haha värsta jätteklivet upp på disken :D
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss

2011-06-09 21:18
hahah jävla youtubekommentarer alltså

"thank god he was unarmed"

"what are the cops gonna do? handcuff him?"

"even if they gave him his shit, how will he carry it home?"

2011-06-09 21:32
HAHAHAHAHAH

2011-06-09 21:58
hahah jävla youtubekommentarer alltså

"thank god he was unarmed"

HAHA!
amen synthare då, fyra bögar och en dator

est. 1986

2011-06-10 16:39
Hahaha det där är inte något man ser varje dag. Om ens man ser det under en livstid?.. En jävla muterad, territoriell struts som går bananas i en hotellobby, TEARING SHIT UP!!!

Jag vill verkligen veta bakgrundshistorien eller åtminstone få "översatt" vad fan han säger.. Det enda jag hör är att han vill ha sin "shit" hahaha :D

Ok, vi vet att det är ett hotell, varför skulle dom ha hans skit? Är han en gäst som glömt kvar ägodelar på sitt rum? I så fall, lite tålmodigare kan man väl vara.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2011-06-10 16:41
om det nu inte är armproteser han glömt på rummet, då har jag viss förståelse för desperationen :D
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2011-06-19 01:04
hahaha sjukt!
älskar youtubekommentarer!

2011-06-19 01:10
Fan vilken hardcoresnubbe, haha, fan ska han med armar till när han har aggressivitet som en pitbull, :P

2011-06-19 17:10
om det nu inte är armproteser han glömt på rummet, då har jag viss förståelse för desperationen :D

hahhahaha

jo då förstår jag hans frustration

2011-06-19 17:16
mer retarderade youtubekommentarer :)

How the FUCK does he put his sunglasses on?

i bet people tell him his fly is open a lot

This is what happens to a mans temper when he's taken away the ability to masturbate.

He would totally give this video a thumbs down ..if he had thumbs

Little do they know all they have to do is stand still an the T-Rex will go away.
Moderator

2011-06-19 17:24
Haha galen video, fan vad rolig. Och youtubekommentarerna är ju minst lika underhållande.
time isn't wasted when you're getting wasted .
Moderator

2011-06-19 20:36
Hahahaha OMG. Fan vad random, fatta om man sitter överstekt i den där lobbyn när det där händer haha.
//TW
Producent

2011-07-02 01:34
shitmannen
HAHAa det vore nåt det.
psykosvarning på riktigt då

2011-07-02 18:38
Shiiiit kolla hur han kliver upp på disken! Fatta att den disken är hög.
Fuckin' OG! Shiznahmutherfukk!

2011-07-02 22:10
Hahaha, bästa är när snutbilen rullar förbi och han springer direkt :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.