I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Disney klassiker! (sånger)

Övrigt - Webbsidor

2011-06-27 04:57

[Video] Disney klassiker! (sånger)

Tycker det är ren eufori och lycka att lyssna på klassiska Disney låtar så jag sprider mina favoriter vidare! (tar bara en från vardera film, blir för mycket lejonkungen annars!;)

älskar mulan sången haha.. lägg till era favoriter om ni har lust! :)

En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Moderator

2011-06-27 12:09
Nostalgi! :)
"Förrsten så håller jag med om att squirtle är väldigt lik killen i calvin klein - reklamerna. Och det är inte fy och skam. =)" - katt_
Poet

2011-06-27 13:04
Alltså den swingdance på engelska är så jävla grym! :D
At the gates of Eternity...

2011-06-27 20:23
Grejen är att hela Lejonkungen är bättre på svenska. För mig finns den inte på engelska, har bara sett den på svenska.

"dom gladaa daaar, vi haaaaft tillsammans"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionen

2011-06-27 21:13

dödartråderpåle
namaste

2011-06-28 01:58
Grejen är att många disneylåtar är mycket bättre på svenska. Andra är bättre på engelska, som Circle of life..

Den absolut bästa:

...och den e också bra på svenska:

2011-06-30 03:25
BC99
Håller med! Den är apfet(hö hö)

Ill make a man out of you är grym också

Ryser:P

2011-06-30 08:48
Vad fint att se att killar också delar med sig av disney-minnen :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2011-07-01 00:32
haha det är så jävla bra!!! Synd att dom ska göra allt via dator nuförtiden och inte tecknar som förut och gjorde allting fint och välgjort...
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
Redaktionen

2011-07-01 18:21
namaste

2011-07-03 21:07
Bc, håller med haha.. förälskad i Mulan låten också!

Sköna låtar folk har lagt till, kul att folk uppskattar svenska versionerna också!
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker