I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Spel] Sjukt kul onlinespel i flash | Starta din egen armé!

Övrigt - Webbsidor

2011-09-20 23:12

[Spel] Sjukt kul onlinespel i flash | Starta din egen armé!

Ja, jag vet hur mycket krigsskjutblablaspel det finns uppe på nätet nu.

Men detta är annorlunda för det är så sjukt simpelt, kan bara spelas ca. 5 minuter om dagen och låter dig utmana vem du vill!

Jag råder alla att testa bara, jag och mina klasskompisar har sjukt kul med det.
Spelet heter MiniTroopers och kommer från Frankrike. Det kräver nästan ingen tid alls så jag råder alla att testa! Skriv in ett eget arménamn och välj en gubbe.
Sen är det bara att köra! Vi kan även ha detta som frågetråd om folk inte förstår, dock förstår man spelet ganska snabbt.

MiniTroopers!

Have fun!

Jobba jobba, kämpa och slita
Rappare

2011-09-20 23:24
Det sög. Jag tror spelet laggar på min dator i stridsmomentet, för när jag slåss mot andra gubbar så ser jag bara en gul jävla fläck på antingen min eller motståndarens spelare.
Moderator

2011-09-21 12:31
http://the-exploding-ca.minitroopers.com/ Länk utan referens till TS's trooper.
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick
Manager

2011-09-21 12:58
Haha, copkillaz! :D
Redline!

2011-09-21 14:48
Det här var ju lite kul faktiskt :)
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.

2011-09-21 17:02
Jag är medveten om att min länk är en ref-länk men det går inte att skapa en MiniTrooper utan att stå i någons namn.
Så KaptenKroks länk är bara ett försök att stjäla mina recruits! Argh haha

2011-09-21 17:19
Åhh vilken lång väntan..
Walking the street of dreams
Moderator

2011-09-21 17:29
Haha ja nu såg jag att den jag länkade också var en referenslänk. Trodde det var en vanlig för det var första träffen på google :P
Nu när whoa till slut ska lägga ned kan det vara dags att sammanfatta allt jag har lärt mig här genom åren: WORD! på Misery_chick

2011-09-22 20:26
People, kom ihåg att lösenordskydda era MiniTroopers! Annars kan alla spela på eran profil. Märker att många kör, det gör mig sjukt glad haha!

2011-10-20 14:35
Drygt att man måste vänta..... fler som spelar atm?

2011-10-20 18:42
ibland, men det är för drygt att få deg, palla bjuda in massa folk hela tiden
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta?
- Det släcks.