I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Webbsida] CyberSoldier

Övrigt - Webbsidor

   

2012-03-09 09:14

[Webbsida] CyberSoldier

OK, bakgrunden är att jag tröttnade på att gå till jobbet så jag sa upp mig och tänkte se hur många av mina mer eller mindre galna projekt jag kan bränna av innan jag måste börja jobba igen.

Först ut är CyberSoldier, det är helt enkelt battles i textform. Man glider in fixar nån att battla mot och skriver något elakt om deras morsa, om hur fet (det dåliga, mer tjock än grymish alltså) din motsåndare är eller om man är en rar och trevlig typ kan man även köra love-battles där man bara skriver snälla och goa saker. Det finns inte så många kategorier än.

Right... Eftersom det här dels passar på ett hip hop community men framför allt så får man höra "Du är ju för faan helt jävla dum i stora delar av ditt huvud, sämsta idéen evver!" och sånt så tänkte jag kolla vad ni tycker, ville jag ha snälla svar som bara håller med hade jag gått till "vi föräldrar" typ...

Det ÄR buggigt, och jag håller på och snickrar på sidan, så det kan vara lite andra konstigheter också. Det är en sk. fetbeta Men vad tror ni om idén?

http://www.cybersoldier.com

Time flies like an arrow. Fruit flies like a banana.