[Video] The Military-Industrial Complex

Övrigt - Webbsidor

[Video] The Military-Industrial Complex

Spola fram till 5:40 för att få det viktigaste

Truthful words are not beautiful; beautiful words are not truthful. - Lao Tzu

För när folk håller med, får jag alltid en otäck känsla av att jag har fel. - Färska Prinzen
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
vad fan är detta???
42 muskler för att göra en sur min medan det bara krävs 4 stycken för att sträcka ut armen och nita idioten...
En förklaring av ett fenomen som uppkommer i representativ demokrati. Något mer specifikt du syftar på?

För när folk håller med, får jag alltid en otäck känsla av att jag har fel. - Färska Prinzen
seems legit.

Moderator

2012-04-02 19:10
Jag tog mig fan igenom hela videon. What a load of bullshit. Men killen är åtminstone duktig på att se samband utan att ge någon förklaring till dem. Kudos.
I bleed Compton, spit crack and shit chronic
Say my name, Mr Bush, say my name
Sluta vara otrevliga mot varandra, ni kan få fram poänger ändå
För mig känns det mesta han säger rätt självklart, men jag fyller förmodligen på en hel del med vad jag vet sedan tidigare.

Om vi kollar på Sverige består vårt, genom historien mest framstående "military industrial complex", av LO och Socialdemokraterna, men även Svensk Näringsliv, Wallenbergssfären förtjänar att nämnas. Renägarna (en liten minoritet av landets samer) utgör även de ett fint exempel.