[Webbsida] Jag har gjort en ny hemsida.

Övrigt - Webbsidor

Sångare

2012-06-06 19:43

[Webbsida] Jag har gjort en ny hemsida.

Kolla gärna in den och dess videos!

http://hasslahoff.se/

irie ites.

hasslahoff.se - för skånsk reggae i tiden!
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Groupie

2012-06-06 19:48
Ska den verkligen vara så dryg som du fått den till så har du gjort ett bra jobb.
Jag kanske inte alltid har rätt, men jag har då fan aldrig fel!
Sångare

2012-06-06 19:54
va?
irie ites.

Groupie

2012-06-06 21:20
Sorry, det var lite elakt av mig, men hemsidan är verkligen inte bra, din musik däremot, den tycker jag är riktigt nice, kollade vidare på YT och såg du hade ett gäng där. Det är dock dålig kvalité på de flesta låtarna, men de vet du väl om,.
GJ
Sångare

2012-06-07 11:30
är den dålig för att den inte är snygg eller för att den är opraktiskt?

okej. ja, det är demos alltihop. kul att du gillar! kom ihåg adressen för det kommer mer. =) och med bättre kvalité
irie ites.

Groupie

2012-06-07 12:21
Men den fungerar ju knappt, allting flyter bara omkring och ikonen irriterar mig, känns som du har ett halvfärdigt projekt här..
Rappare

2012-06-07 12:32
Det simpla upplägget är nice, det hade dock varit fetare om man slapp klicka när man bläddrade bland klippen.
Sångare

2012-06-07 15:15
Lepra skrev:
Men den fungerar ju knappt, allting flyter bara omkring och ikonen irriterar mig, känns som du har ett halvfärdigt projekt här..

vad använder du för webläsare?

scrotum skrev:
Det simpla upplägget är nice, det hade dock varit fetare om man slapp klicka när man bläddrade bland klippen.

Du kan bläddra på piltangenterna eller scrollen på musen..
irie ites.

Rappare

2012-06-07 15:25
Aha, men jag hade föredragit att det räckte att håla musen över för att det skulle bläddra :)
Groupie

2012-06-07 19:18
Jag använder Firefox.

Tycker temat känns bra, men känns inte färdigt och för mycket glitchar och ikonen som sagt, den försvinner emellanåt och jag lär markera hela sidan för att kunna se den.

Fast förutom hemsidan så gillar jag innehållet (dvs musiken) jävligt nice :)
Sångare

2012-06-08 11:33
jag fattar inte.. men kör inte firefox heller.. ska försöka få den fungera felfritt även för er..

men tack för uppskattningen! Demotiden är snart förbi. Kommer några rejäla kioskvältare framöver! =)

Stay tuned!

Blessings!
irie ites.

Groupie

2012-06-10 01:04
Låter härligt, lycka till!