I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Webbsida] OwnCloud ger ut 50st pro konton. Gratis!

Övrigt - Webbsidor

   
Producent

2012-11-26 18:53

[Webbsida] OwnCloud ger ut 50st pro konton. Gratis!

Hej!
Nu har jag gjort en sida som ej kommer läggas ner o är registrerad som enskild företag.
Och nu delar vi ut 50 PRO konton helt gratis.

Synkronisera, säkerhetskopiera, dela och nå dina filer och mappar från olika platser på din PC, MAC och från dina mobila enheter. Det spelar ingen roll om din dator skulle gå sönder eller om din telefon skulle få för sig att ta en simtur. Vad som än händer med dina filer är du säker med OwnCloud.

Lagra dina filer.
Säkert sätt lagra, hantera och dela all din musik, videor, bilder, dokument och mycket mer!

När som helst, var som helst tillgång.
Säker åtkomst, hantera, redigera och dela dina filer var som helst när som helst.

Backa upp det.
Dator kraschade? Förlorat din bärbara dator? Genom att lagra dina filer i OwnCloud har du alltid en kopia. Kasta de externa hårddiskar, USB-enheter och andra enheter backup!

Länken ärhttp://skratt24.se
Håller på byta domän namn so inom en vecka kommer den heta www.owncloud.se
Maila mig på [email protected] eller PMA, skriv här din Email och användarnamn du vill ha

Gilla mitt skivbolag Basement Studio på facebook och få gratis beats där dagligen!

Besök även www.skratt24.se