I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

[Video] Best of FOX News!

Övrigt - Webbsidor

Poet

2013-07-29 15:26

[Video] Best of FOX News!

Tänkte vi kunde samla det bästa från den ofrivilliga komedikanalen Fox News.

Jag börjar med den här videon.

At the gates of Eternity...

2013-07-29 15:43
Ouff, svettigt
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-07-29 15:52
Inte fox news men den här va related:

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2013-07-29 20:30
Inte heller Fox, men.....

Poet

2013-08-11 15:41
Hahaha

2013-08-11 15:56
Varför mår jag dåligt långt in i själen av att se personer som Bill O´Reilly öppna sina äckliga och ruttna käftar?
fyfan!

jag borde se det det komiska men jag vet att den där konservativa hållningen är alltför utbredd och det skrämmer mig.
"It is the prohibition that makes anything precious"

-Mark Twain

2013-08-11 17:23
Poet

2013-08-11 17:59
Blweria: Är att skratta eller gråta. Jag brukade gråta, nu skrattar jag åt det...
Arrangör

2013-08-22 20:17
Jag får ont i magen av att människor som Bill O'Reilly får så mycket sändningstid. Fox news är så oerhört rasistiskt så det inte är sant.
Om alla talade Göteborgska skulle det bara finnas kärlek...

2013-08-31 09:00

"us supreme court has a picture of MOSES inside the court-room"<--tuuuungt argument!!!!

det betyder att usa är och ska vara kristet...typ....lite FOX-anda men helt och hållet logiskt...

-Mark Twain

2013-08-31 09:07
evolutionen manifesteras sig i studion....en grottmänniska vs en utvecklad modern person....

-Mark Twain

2013-09-04 23:13
"us supreme court has a picture of MOSES inside the court-room"<--tuuuungt argument!!!!

Hahaha wtf, när jag läste ditt inlägg innan jag tittade på videon förväntade jag mig att argumentet skulle kommit från ateist-sidan, som exempel på hur partiskt, och därmed fel, rättsystemet är.. Men så kommer det från andra sidan... aw shit, skratta eller gråta? Skratta tror jag!
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2013-11-29 21:22
aw shit, skratta eller gråta? Skratta tror jag! jag gråter och passar på att ruska tuppen så jag får ut nåt av det :p

FOX news - på minioriteternas sida...eller inte :)

-Mark Twain

2013-11-29 21:53
Enda roliga med Fox är väl att dom måste tillåta Family guy att prata skit om dom pga tittarsiffor:)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker
Poet

2013-11-30 09:49
Blweria: What the fuck? :/ Sitta där med sitt kors, stort och tydligt haha. Ska ha det i åtanke om jag någonsin blir intervjuad av amerikansk media haha. Free-get-out-of-jail-card för att snacka skit!

DMAt: Haha Simpsons och många andra FOX shower har och gör det med jämna mellanrum :)

2013-11-30 15:55
Haha, någon balans bör man ha när man har Bill O'reilly I guess:)
En kantstött pelare som inte pallar trycket
Har tankar om nåt större skiter i vad alla tycker