Frenetic, jasså det tycker du? Du kanske ska ta dig tid att läsa igenom forumen då. Publiken lät konstant och var helt vilda så kommer dom och skriver här att dom tyckte det var dåligt så är det dubbelmoral värre än USA's.... peacepipe.
SHOW Stockholm | www.showstockholm.com
djbrunte, får man smaka på fredspipan? ;)
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
It's mine, buy your own :(
sant,,,hörde att han gick upp igår igen mot nån annan snubbe
I had this bad bitch Uptown, she was like LUNARSTORM!
riktigt bra sagt... du satte ett spik genom frenetics huvud så han förhoppningsvis förstår...
"nybörjaren" som ni uttrycker det är ingen mindre än Madeyes! haha.. han är underhållande.. grym battlare :) kommer ihåg tidigt i somras när vi söp i Rolis.. så kom det förbi några tjejer när han freestylade.. han typ "ni är bara sura för att ni har tamponger, stora som ballonger" haha :) Madeyes är kung..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Nej, vi betalade inte ut tågbiljetter till Prof P, han hade annat att göra i vilket fall som helst, säger vi nej till några måste vi säga nej till alla oberoende vem det är. Frenetic: Ja det säger jag enbart därför, P15, IQ kvoten speglas verkligen av ålder sometimes, och kom inte och säg att du är äldre för ingen kommer tro dig. Tycker det är ganska roande att se denna "Vi bor i Skåne, vi hatar allt som har med andra ställen at göra. Vi är bäst och måste hålla ihop här nere!" attityden gång på gång. Fridens.
"slusken kanske var bra. men det man hör av honom annars e inte så bra. emn man veta dlrig." EXAKT, du var inte där så kritisera inte något du inte vet ett skit om... Du är fördomsfull, hycklare och en idiot... min åsikt...
Det blev som jag ville, vi fyllde stället på några min och hade enorma köer och fin stämning i publiken (min åsikt) Vad vet jag, självklart ställer han hellre upp i Malmö-battlet som var närmare (och dagen efter). Ja jag är 2 år äldre än dig, det betyder att 99% av fallen så har de med 2år längre livserfarenhet högre IQKVOT och LÄGRE HATARKVOT är dig.
Ser iaf (2) trådar som har över 70inlägg i om battlet i sthlm, vart hör man folks kritik och possitiva reaktioner på det ni gjorde? Ska sätta mig ner och fundera på denna svåra fråga en stund.
"idiot jag hade kunnat anmäla hotningar i min mejl till adminsen men jag gö inte det." hahaha... tönt skitsamma jag lämnar diskussionen,,,
Frenetic: Jag vill absolut inte kopiera FightNight eller något, tycker FightNight gör det dom gör jävligt bra och all respekt till dem. Detta gjorde jag enbart för folk som älskar hiphop och det var egentligen bara ett event under kvällen, nästa år blir ShowStockholm Battle att vara enbart en battle kväll med allt vad det innebär, fear :)
Frenetic, ja det kommer vara mer tid till planering och då slipper man att ha något att göra med Ung08 som förövrigt hade väldig otrevlig personal på plats enligt mig.
Bara jag som störde mig på alla "din mamma/flickvän" sakerna? Kan folk inte komma med nått mer kreativt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Väntar på video, ska bli intressant..
om ni tror att de e så jävla lätt så kan ni väll anordna en battle själv,,,brunte sjötte de bra
smokeey P16: Man tackar. Hoppas och på att filmerna dyker upp snart.
tänk så här oxå,,,om man ska ha kval så måste de va många som vill va me,,,
Exakt, och nu har det varit ett par månder och precis 16 anmälda, hade fler hållit hög nivå här i Sverige så hade det inte varit någora problem men nu är det tyvärr inte så. Annan koferancier, tyckte du jag va så dålig? :) Xcuse me, never been on stage before :) peacepipes for everyone!
sluta tracka på brunte o domarna,,,' fast den där domarn i röd keps fan va fult han garva
ja säger bara saningen sorry man,,,de e kul att höra dej garva när man snackar o så vidare,,,men att höra de ur en massa högtalare de va fan för mycke
checka vad?
när kommer den,,,hur kan man få tag i den,
haha,,,va? va fan snackar du om
sen när måste ja klä upp mej för dej?,,,ja kommer naken
hehe
esset fifflar med en kopia åt mig nu hoppas jag...
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
heh, ja domarn med röda kepsen såg lite wack och pårökt ut :D För er som undrar så var det med att jag tog dem från gatan ironi, till er som skrev mail och ej greappade det :)
han va schööööööööööön frispråkarn gick över gränsen med bt...
ÄT BAJS OCH DÖ!
Tack:dom som tyckte jag va bra! Sorry:dom som tyckte jag va dålig! själv tyckte jag att jag skötte mig utmärkt,jag kanske inte va tillräkligt äkta,eller va kanske inte tillräckligt tuff som Future i 8 mile. Men sen liknar jag juh Tobbe från latjo lajban oxå ;)
Voulez-vous!? www.Highlevel.se www.myspace.com/voulezvousmusic
Fan, bor i göteborg o skulle gärna ha sett detta... Tycker det är nice som fan när sånt här arrangeras så även om jag inte var där och såg hur bra/dåligt det var vill jag utdela feta props till dig! Btw, vem var host/konfrancier? Om/när det annordnas nästa gång tänker jag fan släpa mig till sthlm. Big Up
www.fucksolar.com FUCK SOLAR
Värdiga vinnare, kul upplägg på hela shitten, bra dommare och trevligt folk. Bajs jävla lokal som inte rymde de som ville komma in så man missade svenska delen. Lär er av misstagen och fixa större lokal till nästa gång. Sen var ju han i vit keps som presenterade battlarna riktigt tråkig. annars kul och bra initativ. chrome var läskigt bra
Det var ju inte mening att ha svenska delen inomhus, så jag kan tänka mig att det bli panik..
du va bra,,,men ja känner igen dej från nånstans,,,vva de du som skrek kärlek från en lyckstolpe på reacleam för ett par år sen
jag känner oxå igen sole, från ztv :)
smokeey P16:kan ha vart jag haha... Trendnet P20:haha fattar inte hur så många hunnit se det å sen uppfattat att det e jag,va typ med 30 sekunder...
då e du en kändis,,,anordna en ny battle nu
HAHAHA!
anordna en ny battle, så kan du battla den där david (e du scoob rock ,ehh har du en stor snopp) tror du de blir nå fler?
hoho, tack till alla, men tbh så hade jag nog sett mindre av mig och mer av sole, han va juh störtskön på scen :) propps till alla i publiken, tyckte ni va sköna som fan, och till er som trackar ner på rapparna, tycker ni skulle knatat upp själva, all respekt till de som entrade scen. fridens.
ja han var skön! david heter han! min kompis känner honom. även om han inte kom med dom bästa raderna så var han fan grym! och andra kvällen när det var open mic körde han en låt han skrivit och då var han faktiskt bra. men som freestylare var han ju skönast!! hehe!! "fan va jag är dålig, men ah, skit i det! är du gangsterrappare eller kines?" hahahaha
if hiphop is dead call me ghost in the flesh
nån som vet om Madeyes/David har whoa ??
han är ball!!
ok!
fan att jag missade det
han är egentligen producent, bara så att du vet.. och jag kom på namnet madeye till honom (stolt! :P) .. varför han fick namnet kan ni ju gissa er till
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
video på alla BT's matcher. dvs mot slusken, ilsket bee och frispråkarn
http://www.kalvinhiphop.com
proddar han nåt fett då ?
lägga upp på whoa ?