Filmer från Headline (Fronda, Proffessor P, Afasi)
Nu finns alla filmer från Headline jamet i piteå att tanka hem! Filmerna hittar ni Här! Pejs!
”When the power of love overcomes the love of power the world will know peace. ” -Jimi Hendrix
23!! det är ju bra.. ja tankar i typ 10 ;) hehe
Gött mos på klubba!
Fyyyy fan va fett med Afasi pch Professor P. Hoppas det är bra bild och ljudkvalite.
servern ligger på 10mbit bbb
”When the power of love overcomes the love of power the world will know peace. ” -Jimi Hendrix
men det är rätt många som tankar just nu, borde gå smidigare lite senare inatt
speeden är knaas Tobapas du vill säkert skicka den till mej på MSN ;) ?
för de gick fort hörde jag
Relalalaxa.
Låt bara mig tanka .. så kan ni softa så länge ;)
Ålltzen, Växjö, Bremen.
haha jo vi kör på den Olzen
Relalalaxa.
"Servern hittades inte"
En del av Skåne Massiv. http://www.myspace.com/skanemassiv http://www.myspace.com/feffe
så nu har man fått ner fronda o kääp delen efter 12 tim,,hoppas det var värt tiden
Relalalaxa.
det var ett jävla gnäll
fyfan, 21h kvar.. detta går ju inte.. :( vore fett o se annars! Peace
"Folk kommer dit och är så jävla "yo" att ja inte vet vart jag ska ta vägen.."
Sluta gnälla grabbar! 109 timmar kvar...
http://www.myspace.com/DjAkilles
haha, nice.. :) men fan, kan ingen annan som tankat den kasta upp den då? vore fett o se detta.. peace
"Folk kommer dit och är så jävla "yo" att ja inte vet vart jag ska ta vägen.."
Bra kvalité på själva filmerna men ljudet är inget att hänga i granen
Ålltzen, Växjö, Bremen.
propps för filmandet dock! alltid lika kul att se!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
"smakar det så kostar det" ni får väll låta datorn vara på hela natten om de så behövs. puss
Gött mos på klubba!
haha 3 timmar kvar... med konstant sjunkande speed. började i 35 kb/s och nu (typ 30 min senare) går det i 16 kb/s :S
3,41 kb / sec :) Love it, nu förstår jag varför vi bytte från 56k till ADSL :p
FAN! det är längre tid kvar nu än va det va för typ 1 timme sen
Jag har den, skönt att man sitter på en 100 lina.. skulle ju kunna skicka.. eller nää :P
jag kan se om jag kan lägga upp filmen på fler sevrar. ska jobba på det!
men suck. 109 tim. =/ kan inte någon som har dom, eller afasi och prof.p iaf, lägga upp på annan server. eller vad det heter. puss hej
right on.
ska försöka få upp den på en fetare server
skönt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ni som fått ner den kan gärna tala om bild/ljud-kvalité ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hangaround
2004-02-26 23:09
nån som kan skicka Afasi filmen på msn? vore tacksamt, min mail står på min sida.
ja snälla lägg upp nån annanstans...
right on.
Ok, kan inte alla berätta exakt hur lång tid de har kvar att ladda. det är sjukt interesant. ;) Nu till mina kommentarer. Filmen: Bildkvalitet - Godkänt, inte mycket att klaga på. Funkade bra. Ljudkvalitet - Ajajajaj, inte bra. Studtals är ljudet bra, för att i nästa sekund tappa i styrka. O lite pip eller knaster här o där. Performance: Professor P - Gjorde mycket bra ifrån sig. Man blir helt klart sugen på hans kommande ep: go insane ep. Glänste helt klart starkare än mr afasi. Afasi - Gjorde väl ingen besviken, men kom i skuggan av professorn kändes det som. Fint dock när han körde 1990nånting över "marsipan" beatet. Intervjun: Lite krystat om man säger så. Fick inte veta nått interesant över huvet taget. Filmens höjdpunkt: När intervjun är slut, kläcker en av kameramännen ur sig: Fan vikken musarm jag har (musarm??). Kan se det hur många gånger som hälst.
Denna användare saknar häftigt citat samt förmågorna; att tänka, att stava samt förmågan att skriva begripliga inlägg.
Herregud vad segt det går. Hur blev det nu, var det någon som la upp filmerna på någon annan server?
kan inte den här tråden dö, så att ingen vet om det utan jag?
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Nu börjar jag lacka rejält på det här, nedladdningen har stått på 30% i över en timme. Finns det ingen vänlig själ som skulle vilja lägga upp den på någon bättre server?
Hi6h - Om du tycker det är roligt att det ska ta 6 timmar att ladda ner 396,465 MB så får det helt och hållet stå för dig.
Snart så var det klart, 'bara' 36h kvar!
MOHAHA... lät den gå över natten och nu ligger den här i min lilla film-mapp :D
haha, min går i 2,5 kb/sek
www.myspace.com/victorhollender
när jag tankade prof p och afasi så stog det att filhämtningen var klar efter jag tankat 298 MB när den är 385 eller va de är.. så jag fick inte med intervjun. hur fan kommer de sig??
Gött mos på klubba!
kommer fan inte in på sida :(
för i helvete! dela upp filerna!
Blao Blao
bättre o dela upp dem så man kan tanka ner en bit åt gången! lägger upp så jävla stora filer och det går segt...va arg man blir
Blao Blao
Ladda ner filmerna med Getright, tog 2 timmar / film för mig...
Jag laddar ner NAC-videon nu. Det kommer att ta 50 år. Om 100 år har jag lagt upp den på en annan server. Jag säger till;)
Nu är det betydligt mer tid kvar än när jag började:P
min stannade på 83% bara för att retas.
ajt?
synd bara att de e rätt kasst ljud från fronda spelningen, o att man nästan hör dem i publiken mer än självaste fronda.. men ändå kul att se.. tack tack
Jag håller just nu på och lägger NAC-klippet på en annan FTP-server.
okej, säg till när det är klart!
bara 54 timmar kvar.. gött
www.twitter.com/mzamora036