I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   
Producent

2004-04-02 11:07

cR - Motvind

Efter några lyssnar på den skivan måste jag säga att det är otroligt mycket jämnare nivå än på förra skivan de släppte. Samtidigt som de alla har utvecklas det märker man!

Beatsen var väldigt dystra och det passar ju bra eftersom de flesta låtarna var ganska dystra och "tänkande".. men ibland så tyckte jag att de blev lite för tråkiga på vissa spår. Favortit beatsen är 3,6,7

Den som imponerade mest på min var Anel som jag tycker bara blir bättre och bättre, jag tycker han är den bästa rappare i cR och håller otrligt jämn och högklass.
Den som överraskade med var Gymark som jag riktigt bra på refrängerna speciellt.
Sedan tycker jag att BT visade en sida som man inte hör såofta och det var både roligt oh bra, och Vigge som alltid gör bra ifrån sig.
Niprone och flummish är okej på skivan men gör inget extra.
Den ändå rappare som jag inte gillar är Heavy Indo som jag inte fastnar för.. har svårt för hans röst och flow.. Men det är nog bara jag som är lite hjärntvättad. för han är säkert inte sämre än de andra.
De bästa låtarna är 2,3,8,9

Överlag en mycket bra skiva som verkligen bör inhandlas till det billiga priset! Missa inte detta för jag är ganska säker på att de flesta kommer gilla detta.

http://northmountains.com