I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Köp eller Ladda ner Musik!?. Det är frågan!.

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2004-04-02 22:49

Köp eller Ladda ner Musik!?. Det är frågan!.

Hade inget att göra en natt som denna så såg ja på svenskunderjord ett intressant mail!


Jag kommer aldrig i hela mitt liv köpa en svenska hiphop cd för som priserna ser ut i dag finns det inte ens i mina tankar..
179kr kanske inte e så mycket för dig/er men själv är man studerande har egen bostad osv och har knappt råd med pengar till mat så varför lägga ner onödigt med pengar till att köpa en cd när man kan lägga ner det på mycke mer annat.
Musik är en stor del av mitt liv jag gillar all typ av musik men jag anser inte att man ska ta betalat för musik, man ska göra musik för man älskar att göra musik helt enkelt inte för att få betalat... musik är en hobby inge man ska kunna leva på.
Om jag var musiker skulle jag göra musik för ja älskar att göra musik sen jobba på vilket konsum eller kontor som helst.
Inte lägga ett par lines sen anse att ja ska få betalt för det för det kan alla i hela världen göra , vissa kanske lite bättre än andra men alla har musik inom sig och de e bara en tidsfråga innan man inser det .


Mycket intressant mail!. Vad anser ni hmm.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.