I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Houmans brev till BB....

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2004-10-08 14:15

Houmans brev till BB....

Houmans brev till BB-..

Inte manga vanner kvar. Kvar I Nya Zealand. Manga som hatar, manga som alskar. Inget forandras. Den som har problem med mig, jag kan inte se er. Jag e kvitt. Har betalat mina skulder och gjort frid med Gud, han ser allt. Jag har betalat mitt pris for att ha huggit en van i ryggen. Och den enda som lever med det ar jag, aight. Jag stack inte fran Stockholm for att jag va radd, Nej. Jag pluggar kommunikations teori i Auckland och har ett och ett halvt ar kvar. Nya Zealand ar ett nice land med vanligt och trevligt folk. Brudar fran Kokosnots oarna med blommor bakom oronen. Jag och min fore detta lamnade Stockholm pga omstandigheterna. Det var det och nu ar nu. Jag dricker eller roker inte langre och softar allmant bara. Jobbar med ungdomar vid sidan av pluggandet. Sag Kens nya video och blev glad att se att det gar bra. Big Up! Nar man e borta fran Sverige som jag i 2 ar ser man saker annorlunda. For mycket for att namna. Har inte mycket att saga, ville bara halsa till gamla vanner och bekanta. Vi synes.

Ajuste, om nan har tranings tips for Biceps, rygg eller axlar. Lagg in.

I'ma ride for my niggaz, die for my niggaz ,Puff lye with my niggaz til I'm high with my niggaz..terror squad..baby!