Bästa Svenska Hiphop Artist 2004
Nu ska vi se vad ni har för nåt att komma med...
A million bleeding hearts composing prose in blood To live and die a thousand times
Fakktup hade ett rätt soft år.. Lite dåligt med spelningar men en hel del sköna spår, En skiva och feta freestyles på privatfesterna måste fan vara han allså....
www.soundcloud.com/hybrismusik
Illstar
http://teachmesoul.blogspot.com
Megaboys!
".. but I can sure as hell tell you that's a crime!"
Jag tycker personligen Snook fick med sig mycket publik, även om många senare blev haters av någon skum och okänd anledning. ;) Dom släpptes några hits och kanske den bästa plattan på länge. Jag ser verkligen fram emot mer Snook!
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
Har ingen bra koll på Snook och det är ju delade meningar om det är hiphop lr ej. Men om det skulle bli nån ZTV-gala lr grammisgala lär ju Snook va bland dom nominerade
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Redaktionschef
2004-11-12 16:42
Snook, precis som ljungberg så längtar jag redan till tusen i att dom släpper nytt material :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
rico
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ken Ring, alltid!
wemcrewclickclackgang!
snook.. utan tvekan
www.twitter.com/mzamora036
Kå e än !!!!
The man with the base just walked in, and hes spitting it down on the floor!
Eng - Promoe Swe - Paragon
Snooooook
Månda, tisda, onsda, torsda dagarna går livstid går förlorad.
K E N
Helt klart Organism 12 på svenska! Insane_shady P18 , jag håller med dig fullt ut!
Dynastin Med Inslag Av - Beställ skivan NU!!!! <-----Skicka mess till Dabbe, endast 50Kr.
S-N-DUBBEL-O-K, typ.
moments of silence for firefighters were interrupted by cellphones.
paragon / Ison o Fille
Jag håller inte med om vad du säger, men jag är beredd att gå i döden för din rätt att säga det
Organism 12 Ereko Inget att diskutera!
Don´t judge a book by it´s cover, cause it´s story is as fucked up as any others.
Den där fittorg12 började bara med sin wannabe- lyrik på grund av brist på punchlines eller något sådant liknande. Sedan så bara blev alla Org12- fanns tvungna att gilla skivan för att inte bryta trenden. Så fuck det kukhuvet. Ps: Jag är ingen "hater" jag är bara en godtrogen realist :P Ds
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Wörrd, Ken!
Promoe Chords Organism Snook
///
KEN RING...och hela BB
I'ma ride for my niggaz, die for my niggaz ,Puff lye with my niggaz til I'm high with my niggaz..terror squad..baby!
Hangaround
2004-11-14 10:19
Organism 12 har släppt den bästa svenska skivan i år, vågar nog nästan säga den bästa någonsin.
org12 snook är inte hiphop det är pladderpop och jävligt kassst..
böf
Eng: Promoe och Chords svenska: timbuk.. vet att han inte släppt nåt i år men är överlägset bäst i sverige på svenska.. the latin kings kanske.. hmm
organism 12 eller promoe
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
org12 för fan!
4 months down the down the road the idiot gear kicks in
Det har varit många bra i år... Men bland de bästa: Snook Organism 12 Ereko Underbarnet Afasi & Filthy Highwon Glaciuz Promoe
Govinda
Promoe Chords Organism Snook
-{Placerar smältande snickers i era älskade Fubu femfickers}- <br>
Snook, helt klart. De har lyckats skapat en helt egen stil. Nästan en helt ny changer faktiskt. Det är inte alla som klarar de! SNOOK!
www.erikbergstrom.se
sve: Afasi o filthy eng: Promoe
....do_Ob.......
Jag kan nästan säga det igen :P Den där fittorg12 började bara med sin wannabe- lyrik på grund av brist på punchlines eller något sådant liknande. Sedan så bara blev alla Org12- fanns tvungna att gilla skivan för att inte bryta trenden. Så fuck det kukhuvet. Ps: Jag är ingen "hater" jag är bara en godtrogen realist :P Ds
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Highwon har haft ett överfett år.
Keep crushin'!
Ison & Fille lätt
Tank Marwin e ett hett nytt namn oxå
INGEN
Orokanaru otouto yo..... kono ore wo koroshitakuba, urame! nikume! soshite minikuku ikinobiru ga ii..... nigete... nigete... sei ni shigamitsuku ga ii.
Här ser jag att Ken och Snook kommer upp rätt ofta..
A million bleeding hearts composing prose in blood To live and die a thousand times
Fronda som spottar nasty shit!
// Allt jag säger kan ha ironiska inslag.
Afasi :) Han e för go!
Själv tycker jag nog Ken eftersom han ruskat om media och filat fina videos och släpp men mångfaldiga artister som släppt fina verk ändå..
För Störda För Livet och Organism 12 - fin särskrinving där TmY
varför inte :)
Zacke