Snook innan de blev kända!
Finns det någon som har gamla låtar med dem, innan 1990 nånting alltså. Och finns det ens några? Tacksam för svar! (Inlägget ändrat av Oracle 2011-07-22 10:16:18)
har ingen koll på när 1990 nånting gjordes men Rikemans Hiphop EP'n är smått gammal...
What would macgyver do?
Finns en handfull låtar från innan dom "slog igenom", ja. Inte världens bästa ljudkvalitet osv. men potentialen lyser igenom redan på dom grejerna.
Officially not impressed.
Okey! Är det någon som har de låtarna elle rnån som vet vart man kan få tag på dem? Någon skiva som fortfarande säljs? Och, vilka låtar vet ni?
banananna F17 dc, dc och åter dc :P Snook - Vet Vad Du Tror Snook - Tuffing Snook - Generation Fuck You Snook - Sverige Mufakka, Snook, Pure P , Motorisk Afasi mfl - Blabla räknas de?, jag vet inte själv.... :P
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
whipper P18 Jag är ute efter gammlare grejjer. De som du räknade upp kan väl inte vara mer än nått år gamla? ett par kanske.. Skulle vara kul att höra dem i 15-18 års åldern.
Jag vette fan hur gammalt skiten är, jag vet bara att jag har det på min dator och att de inte finns med på deras skiva. :P Men visst, leta vidare du och skål på dig.
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
Snook har aldrig släppt något som heter "Rikemanshiphop". Det måste vara någon töntig fan som samlat ett gäng låtar och bränt en egen CD med den titeln.
Check yourself and I'm out.
generation fuck you havok (sniff sniff) bla bla dagens sanning dawgboken mognare än oss vet vad du tror änglalik tuffing fördum rasmus (original) tänk om några låtar som dom gjorde innan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Sverige är en A&F låt, inte en Snook låt. Lär er nån gång för helvete.
Blom Dom gjorde faktiskt typ en demo som dom kallade "Rikemanshiphop" en gång i tiden. Det e bara att fråga Danne eller Oskar... Förövrigt så är låtar som "vet vad du tror" och "havok" t.ex. jävligt gamla. Typ '99 eller däromkring...
Taikon - The Bastard Formerly Known As Mad-P <br> "What was your dick doin' in the milk man..."
på Knas & Bacardys skiva finns låten "bla bla bla" och en brutal freestyle av Adams-Ray...fast den (freestylen) är inte gammal å andra sidan
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar
ye, hittad en EP av snook som kallades "rikemanshiphop" inte lyssnat än dock! Kom gärna med fler förslag om ni vet! Så gammla som möjligt..
Gillar: http://www.slagskottfilm.com/
rikemanshiphop är inget släppt aldrig existerat. den som sa att låtarna som nämndes där ovan var "bara ett år gamla" ljuger fett. dom är cok gamla, fanns uppe på deras förr förr förr förra sida typ.. 2001 tidigast 2002. :) men det är väl dom som nämndes där uppe
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Dagens sanning kommer jag ihåg att vi spelade i boomboxen på Hultan för ett x antal år sen... den var rätt fet.
Taikon Tror du jag skulle skriva att jag vet att de inte släppt en EP med det namnet, UTAN att först ha frågat Danne och Kihlen om det? Jag upprepar: De har aldrig släppt någonting med titeln "Rikemanshiphop".
Check yourself and I'm out.
Jag minns själv att de släppte nåt typ av demo/platta för några år sedan. Men minns bara inte titeln på den. Men att den släpptes är jag 100 på. Såg den ju liksom
ja, så är det.
jag har säkert fel med det om rikemans hiphop ep'n... vet bara att den heter så på dc++...
What would macgyver do?
Blom jag har varit nära vän med Oskar i 10 år och började rappa tillsammans med honom, så jag tror att jag har bättre koll än dig. Sen att den så kallade "rikemanshiphop" skivan bara var hembrända plattor i typ 10 ex spelar ingen roll. Flurry!
Taikon - The Bastard Formerly Known As Mad-P <br> "What was your dick doin' in the milk man..."
Okey, så det finns alltså en ep som heter rikemanshiphop? som är släppt av snook? Taikon P21 Har du några gammla mp3 or att dela med dig av? Skicka mess eller nått!
Skulle vara kul att höra dem i 15-18 års åldern Det gör du väl redan?
Det är inte lätt när det är svårt..
deras platta innan vi vet inte......... heter rikemans hiphop. annars så hittar du superfitta, bla bla o många fler på dc,bitcomet m m
FORMSIGNATUR på din moder...moder fukker www.myspace.com/lycouz www.secureme.se/retardedpoets
Qau...blom e vettig helt klart men självfallet så sätter jag min femma på Taikon :) Jag har en fet crewlåt med sumpangänget som heter arisdocats eller nått som de spelade in innan en tågluff :) beat that wiggers!
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
jag har tuffing o bla bla om du vill ha... bla bla e skönast... jag tror att du kan hitta rätt mkt på kazza lr imesh om du har de
Ays' N 'Beez - Escapades ! Available for free download @ RustyLabel.se & Spotify
Hehe tack blizz, verkar som jag e underdog så du får nog bra odds haha Helt värdelös diskusion, varför skulle jag hitta på något sådant?
jo de hette nordika lr nått liknande innan de bilda snook. låtarna som nämnts högre upp är delvis från när de kallade sig nordika... de e väl från runt 99 då adams ray var 16-17 år då han är född -83.
dom har gjort en skön låt med mufakka (ebola) finns på hans mixtape "a blast from the past" om nån vill höra... den e nog gjord lite innan dom slog igenom stort...låten heter "blabla"
lak shuuuuuuuuuuus
Kom igen o lägg upp lite skit ni som har tillgång till saker som inte alla andra har tillgång till. :)
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen" - Organism 12
öööh? och med det menar du?
lak shuuuuuuuuuuus
dawgboken var min favoritlåt för måånga år sedan.
WWW.ISMEN.NU