I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2005-05-28 13:47

streetzone?

Vad har hänt med streetzone.com? Dom har ju inte uppdaterat på ett bra tag nu.

2005-05-28 14:50
okej, för det har ju gått många månader nu

2005-05-28 14:58
Som du sett så har det stått ganska stilla på webbsidan under hösten, och det beror inte på att sidan är nerlagd - snarare tvärt om.

När vi klev in på webben i mitten av 90-talet så hade vi ett tydligt mål och under de åren som vi jobbat in saker som idag nästan blivit en självklarhet för svenska hiphop siter - lagliga mp3:or, ljudarkiv, musikvideos och dagliga nyheter.

Men någonstans på vägen tappade vi vårt urspungliga mål. Nutiden försvann i drömmar om framtiden. Nu har vi hållt på och håller på att sammanställa en ny presentation av siten som motsvarar våra visioner.

Saxat från Streetzone...
"stora artister i USA nu för tiden är inget man vill prodda direkt" <--- generisk 16-åring i producentforumet låter oss ta del av hans tankar

2005-05-28 15:20
De har haft vår mp3a uppe sen i höstas, haha...
Redaktionschef

2005-05-28 20:19
Den dagen broadcaster d börjar lägga tid på sidan igen, så kommer jag att lägga upp fler recensioner. Tills vidare lägger jag all min skrivande tid på recensionsavdelningen i Kingsize.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013|
I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!