Ks-Adelaida----ngn som har texten? Skulle vilja ha texten till den ngn som vet var man kan hitta den?
Här är texten till dom som är sugna, kanske tar upp mycket på sidan, ursäktar i fall det är störande!Chorus:Tanken av ett liv utan dig får mig att falla ner på knäBer till Gud att vi en dag delar ett barn delar en drömatt det alltid är du och jagSpelar ingen roll vad folk säger spelar ingen roll vad de görFör jag vet att vi lever för varandra kommer alltid vara tillsammans tills dagen vi dörJag känner dig som din själ två liv som går pararelltSamma förflutna fett lika på alla sättTankarna bygger på illusionen av lyckaDrömmar om framtiden får intudutionen att hycklaDu får mig att spegla mitt eget livtveka på min princip om att aldrig ge någon min tillitMun mot mun gav hoppet om kärleken livBer på rutin att vi är och förblirAdelaida du visade mig hopp när glöden slocknaDu tog min hand när döden lockade som mestTilhörigheten växer känslorna vidgasRopa mitt namn och jag kommer direktChorus:Tanken av ett liv utan dig får mig att falla ner på knäBer till Gud att vi en dag delar ett barn delar en drömatt det alltid är du och jagSpelar ingen roll vad folk säger spelar ingen roll vad dem görFör jag vet att vi lever för varandra kommer alltid vara tillsammans tills dagen vi dörPå två dagar gav du mig nått som fick mig att se vad livet kan ge vad vikten av "( att be? )" ärNär varje andetag känns som det sistaNär döden viskar ens namn så finns du därDu bar mig genom skuggornas dal tillbaks till livetgav mig en anledning att förbli den jag ärDu visade mig innerbörden av ordet tillhörighetsäg nu hur ska jag leva när vi lever isärVägen blir smalare fokuseringen skarparebanden blir starkare ju mer tid han ger ossLova mig trohet och evig respekt så ger jag dig allt jag har plus allt som du ber omChorus:Tanken av ett liv utan dig får mig att falla ner på knäBer till Gud att vi en dag delar ett barn delar en drömatt det alltid är du och jagSpelar ingen roll vad folk säger spelar ingen roll vad dem görFör jag vet att vi lever för varandra kommer alltid vara tillsammans tills dagen vi dörMed en kropp lika ren som tanken hos ett lekande barnBer hon mig vara hennes man så jag tar hennes handSmeker försiktigt känner hur värmen sprider sigViskar i hennes öra hur hon vände mitt livKan inte andas paniken smyger sig påstrypt av en klump i halsen när jag skriker på Gud efter nådInget skrämmer mig mer än att det blir som sistnu eller aldrig med livet som risken sån vacker person att Gud han själv lerhar blotta tanken att se dig i mina bönermed handen på korset så svär jag dig trohetmin önskan i livet är att se dig i mina söner
bland hans fetaste drop