I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

nicotine gör colab med yas från goldmine

Svensk Hiphop - Allmänt

   

2005-12-20 20:04

nicotine gör colab med yas från goldmine

jag letade efter mc´s här på whoa för ett par veckor sedan o jag hittade ju det jag sökte kan jag lova....NICOTINE o jag har redan fått ihop 3 tracks som är riktigt grymma,folk har sagt åt mig att inte leta här på whoa men jag tyckte att jag skulle ge det en chans....jag har även hört många av er andra här på whoa som rappar o jag måste säga att många av er har en riktigt bra framtid,så fortsätt att spotta ut texter för många av er kommer att bli grymt bra..!!!!

håll ögon och öron öppna i början på mars för då kommer det att hända saker....jag fick glada besked igår..!!! o jag vill tacka alla er som skrev tillbaka o gav mig tips om olika mc´s här på whoa...!!!!

o hummin kommer att jobba hårt här i studion snart men han har fullt upp med sitt jobb i usa i 3 månader så vi får hoppas att vi får höra han till sommaren med ett fett album..!!

jag vill även tacka dj-silence för all backning hittils... även vi kommer att sammarbeta nu i vår,o förhoppningsvis med gubb.."my old homeboy" sen så har jag även ett projekt med frispråkarn som lägger bra sköna texter...det ska bli kul att jobba med han...!!!

vi blickar mot ett händellse fullt 2006..!!!

i am just trying to stay alive...no more no less...!!!