Teo Holmer - Mikrofonkåt
Någon som hört Teo Holmer - Mikrofonkåt? En akustisk version av Petters hit.
Forumsignatur:
Ja, jag har hört den.
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
Är den bra? ^^
Forumsignatur:
Köp skivan (Sjude sinnet) o lyssna själv. Jag tycker den inte är något vidare altså...
Han var god för fem miljoner, men han valde flaskan – och livet som uteliggare. Det var där han hade sina vänner.<br>
haha den är jäkligt obehaglig
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Kanske inte, men i grunden.
Forumsignatur:
han har en skitkonstig och oerhört tråkig röst samtidigt som låten går 400 bpm för långsamt. försökte kolla på videon i morse på ztv men shit pommes frittes! har inte hört nåt tråkigare på länge! eller jo vänta dom här schlagerbögarna och dom där franska småbrudarna som sjunger pet shop boys.
hade han sjungit snabbare och mer varierat hade den blivit bra, hade han spelat gitarr lite bättre hade den blivit ännu bättre.
haha vadå finns det en video?
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
den är fan sämst! synd att dom tog med den på mitt sjunde sinne, pallar inte sån skit
vilken härligt osvensk kötthantering
den är bara sjuk. visste inte avd jag skulle tycka när jag kom till sista spåret på mixtapet.
www.myspace.com/victorhollender
Som en råååååååtta i en grooooooootta!
hela mixtapet suger så jävla mycket! finns inget bra allt är bara på "skoj" typ
går den på veckans färskingar eller nåt? :)
Forumsignatur:
va inne på videos såg en video som hette "drömmen" vad är det för någåt?
haha den där teo me mikrofon kåt haha skön snubbe , hoppas han gör fattaru - mina hundar också hahahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
De e väl inte Theo från Riddarna runt det runda bordet? Han heter ju Theo Hellborg
Aldrig mer....
fet..
http://TackForKaffet.se - Svensk humorpodcast.
Sämsta omgjorda låten.. Otroligt tråkig sångröst måste jag säga.. Och det går ju inte så jävla sagta..
forumsignatur:
Hellbound P26 okok.. Hellborg har för övrigt hiphop sveriges grymmaste flow någonsin =)
Aldrig mer....
Borde egentligen väll inte preeeeecis ligga i Svensk Hiphop?
UTE EFTER SVENSK HIPHOP VINYL! KOLLA MIN PROFIL!
hahaha den lät skittråkigt men den va rätt skön på ngt sätt.
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
..we can get Sting down there, he saves the whales, saves the trees, saves the orchids, how about saving the CBGB's, punk? - Vinnie Stigma
Redan en klassiker. Perfekt att sjunga på under efterfesten. Slöfull : "sleeeepy snurrar tolvan.." osv.
böf
FINNS DET EN VIDEO PÅ DEN OCKSÅ!? Herrejävlar var fan är världhelvetet på väg.. Jag tror att någon skrev "haha den är jäkligt obehaglig" - och jag håller med!
jag lyssnar på den nu. den är ju soft vafan! men jag tar den inte så seriöst pga. texten.. och framförandet. det passar inte men still. :E
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
whack shit.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
fattaru hade ju nån kompis som spelade gitar på nån låt på deras första platta,nån som hette typ theo. ere han?
Den är ju helt fantastisk, bra jobbat.
hahaha hörde den nu... påminde lite om håkan bråkan hellström. riktigt keff var den
stör mig som fan på mikrofånkåtspuffarna
Jag ville tro att det var ett skämt.
haha grymt seg låt, men var väl helt okej :)
Skulle inte stjäla pengar från folk om jag så fick en miljon och fri lejd utifrån snutstation!
"va tänker han med" vem menar du, Petter som är upphovsmannen av den underbart corniga texten eller han som levererar den?
"fördomar fördummar"
den är inte bra, men den är kul
SMÅLAND!