Fronda - Rullar fram (fråga)

Svensk Hiphop - Allmänt

Fronda - Rullar fram (fråga)

Det här kommer låta som den kanske största idiotfrågan men vafan frågar man inte får man inget veta.

Jag brukar lyssna på denna låt på fredagar när jag blivit lite på lyset och tycker den är jävligt party och jag har alltid tänkt mig att det är två personer som rappar men så kom en kille till mig härom veckan och sa att det bara var Fronda som rappade som att han var två personer. Så min fråga är hur är det egentligen? Jag måste veta för mina framtida fredagars välgång.

Snälla whoa, HJÄLP MIG!!!!

Gerdaman
Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Självklart så är det två personer. Fronda och Käp...
Medlem i Mobbade Whoa Användare Crew M.W.A

http://www.otechdesign.com
du var verkligen tvungen att dra förklaringen att du e cool o lyssnar på den på fredagar ? ;)

vem är inte cool och lyssnar på den på fredagar? ;)
http://www.myspace.com/akinonline
Hon är ju 21 år och ghetto, klart som fan att hon lyssnar på Mr. Fronda en fredags kväll när hon är på lyran.
Rullar fram och party up med DMX haha det kan inte  bli bättre!
LordErnst P20 hahahaha true! de två låtar som spelas mest på fjortisfesterna (*ähum* som jag aldrig har varit på ;D)
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
ManiaZee P16 så SANT
men dom 2 låtarna är riktigt tunga party låtar 
men när man lyssnar på dom varaje fredag måste man tröttna på dom 

HAHAHHAHA PARTY KILLERS ged up 2007 

Fronda och Käp - rullar fram mannnen  
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
måste bara lägga in en grej:
jag va på en fest.. o dom dunked den sämsta jävla låten genom tiderna... Byz - Karatefylla....fiiifan vilken dålig låt...
--==ProType_Entertainment==--
yesia p21

okey att byz - karatefylla är en fjortisbanger..
men är de den sämsta du hört ever så måste ja be dig lyssna på mer musik innan du drar dina slutsatser!  
oh no he didn´t!
yesia P21
haha den är inte alls ovanlig på fester, tyvärr
gillad av party-brat-grabbar och fjortis-brudar
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
seeuontheflipsyde : Då måste jag be dig att förstå att jag har nog hört på ganska mycket musik... Men man behöver inte ta en direkt på "Orden".. Men karatefylla är en låt som spelas jävligt mycket just nu!! Därför påpekade jag just den låten!
--==ProType_Entertainment==--