|
|
|
|
|
Nytt från Fronda ?
Tjena Tjena alla glada människor där ute :P Är det någon som vet om Fronda är på g med något nytt album eller om han redan har släppt ett det här året ? Tacksam för svar ! :D //Frida
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
han släppte ju nyss singeln "vad händer" tillsammans med "vissla för mig".
|
|
|
Okej, nja den var väl inte dålig men inte min smak direkt :P Inget mer nytt ? :) //Frida
|
|
|
You already know, den e on lean!
|
|
|
rappen e keff, men betet e fan jävlit skönt, iaf i refrängen=)
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
|
|
|
Sebbewhiteboy P15
den femte soloplattan.
|
|
|
Dödsdömd F1
"* Den fjärde soloplattan "Fridlysta Frekvenser" är på gång."
Direkt kopierat från Frondas whoapress.
Jag har ingen större koll men jag litar mer på vad han säger
|
|
|
Tips är att kolla personens hemsida/myspace eller varför inte söka i forumet innan du lägger upp en tråd.
Tips från coachen.
yes ahaya
|
|
|
Fridlysta Frekvenser blir hans femte...så du vet..
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
|
|
|
Lyssna på Fronda - Jag är tillbaka ft Madchild, så får du svart på vitt.
"Hype this" http://www.Apostrof.nu http://www.Apostrof.nu
|
|
|
Det står iaf hans fjärde soloplatta på hans whoapress
|
|
|
En armé på två ben + Då Fronda fortfarande var underjord + Livet genom en pansarvagnspipa + Etiketten är musik + Fridlysta frekvenser = 5 SKIVOR
"du är satsen som din morsa skulle fått i ansiktet" /Leffe
|
|
|
Är ni efterblivna? Allt sebbewhiteboy gjorde var att kopiera från Frondas press, han sa själv att han inte hade någon koll själv, det behövs inte att 8 personer rättar honom.
|
|
|
limpoos P26
Har du lite svårt med matten ? Jag ser inte att åtta personer har rättat honom :O
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
va annorlunda han låter än han brukar...han låter typ som...om han vuxit upp :P eller så testar han bara en ny stil... funka inte den gamla? :P
|
|
|
FRONDA SUGER KUK!fjortis/nazze musik, organism 12 o pstq röjjer frondas anal, kan inte alla som gillar fronda säga upp sitt whoa medlemskap, elelr så kan admin ta bort sånna här trådar på störto vafan e fronda för jävla namn, låter som en holländsk kärring som sitter o rullstol o skiter på sig själv! fjantigt ordval av mig, men det passa er fjortisar somk gillar fronda, aide shu!
|
|
|
här kommer lite värdelöst vetande (min speciallitet, so shut da f*ck up): Frondas nya video ligger på aftonbladet.se webbtv. Då under Nöje och underrubriken musikvideor....
Ingen dör oskuld. Livet knullar alla.
|
|
|
hahaha serriöst :D aahahahahaha
Nä men inga nazi fasoner här va?
hahahaha
Nä, jag länktar tills hans nya skiva. Fast jag kanske är en fjortis rasist nazi då... eller?
Vad händer låten är jävligt bra. gillade den inte först men ja gav den en chans å så.
Tror nya skivan kommer bli bra. Hoppas den blir bra iallafall :)
Fridens!
Kattfish homeboy!
PIIIIIIIZZZZZZZZZZ!!!!!!! YEAH!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
funkyass P22
Innan du kallar Fronda fjortis borde du kanske rannsaka digsjälv.
Förövrigt jag jag aldrig sett så mycke skitsnack som i ditt inlägg samlat på samma ställe.
Jockish @ B-vik
|
|
|
asså det där var det sämsta jag har hört från han på länge =/
the road to true happiness is in side ju my friend..
|
|
|
Dödsdömd F1 apostrof P20 user P17
MEN FÖR I HELVETE JAG KOPIERADE DET DIREKT FRÅN FRONDAS WHOAPRESS JAG HAR INGEN KOLL PÅ HUR MÅNGA HAN HAR SLÄPPT!
Rätta Fronda själv istället, han har nog nått bra svar på det. Med tanke på att han har fjärde i fet stil så är det nog nått han vill framhäva med det.
|
|
|
limpoos P27
Haha, tack man :p han inte läsa ditt inlägg innan jag skrev mitt senaste
|
|
|
VapenVila
HAHAHAHHAHAHA att alla är så efterblivna.
''Spränger bort alla trender, vad händer''
|
|
|
Sebbewhiteboy P15
ojdå, har var det hårda tag. Det var ett jävla tjafs så ja skrev dom skivorna han hade släppt solo, inge mer me det....
|
|
|
Jorckish innan du postar ett inlägg så kanske du borde lära dig skriva meningar osv, jag har rannsakat mig själv på din begäran och kommit fram till att jag som jag viste när jag postade inlägget innan, inte är fjortis eller föredetta nazist, så vad säger du nu då, din baracka... driver såklart nu, men sluta skämma ut dig..sug päron
|
|
|
Zutt P17
Lite dumt o dra alla över en kant? För att EN eller två personer skrev tänder så kanske inte alla trodde att han sa så? då behöver du inte skriva "alla"
|
|
|
funkyass P22
Jag skriver hellre ett ord fel än uppträder som en tioåring.
Jockish @ B-vik
|
|
|
"Jag blåser ut en rökring Så stor att det krävs en lösning, innan alla kvävs av nödrim" Hihi, stämmer ju.
Beat the odds like an abusive freak show owner
|
|
|
Oj de va inte meningen att det här skulle bli en tråd där alla bara tjafsar ! Min enda fråga var om han kommer ut med något nytt album i år. Alla som inte gillar Fronda kan dra härifrån ! Bara för att ni inte gillar honom betyder inte att andra inte gör de ! jag kanske inte gillar någon som ni tycker är bra. Alla har ju olika smaker eller hur ! Dissa kan ni göra någon annanstans men inte här tack ! //Frida
|
|
|
svar på frågan: 30 augusti släpps det femte soloalbumet Fridlysta Frekvenser
|
|
|
Citat "Det blir en höst-turné. Drar igång efter släppet 30e Aug. Alla datum kommer att publiceras på myspace alt. http://www.fronda.se/"
|
|
|
Är det nån som har "Fronda & Priest - Skiter I Vikket"? Och skulle kunna skicka den till mig?
Skriv till mig då...
|