I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Large Money Entertainment producent Javz proddar Pimp C och C-bo

Svensk Hiphop - Allmänt

2007-05-23 19:58

Large Money Entertainment producent Javz proddar Pimp C och C-bo

YES!! We back at it again! Se upp för den nya låten med Pimp C featuring C-bo som heter Cheddar Heist som är producerad av svenska Javz.

Låten kommer att vara med på C-bos nya samlings album som beräknas komma till Augusti detta året!

Låten kommer att finnas på både Pimp Cs och C-bos myspace sidor inom 3 veckor så glöm inte att checka!!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-23 20:09
I'll be damned va ni matar ut grejjer nu....way to hustle!

2007-05-23 20:49

synd att vi inte får den uppmärksamheten vi förtjänar bara.. Jag tänker inte namedroppa folk denna gången men många man har kontakt om nyheter mm skriver inte upp ett skit.. tyvärr...
Syftar då på hiphopreliterade människor.

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2007-05-24 08:31
Nu vet jag inte hur det funkar med rättigheter och så, men kan ni inte sätta ihop ett producentalbum med alla de här låtarna som LME proddat åt amerikanska rappare?

Skulle bli en jävligt fet skiva.
Redline!

2007-05-24 09:42
Soft! Verkar gå bra för er. Kul som fan att svensk producenter sammarbetar med stora namn i Usa..
Synd de där med att ni inte får uppmärksamhet i Sverige bara.

keep doin your thang!
http://soundcloud.com/rod_g

2007-05-24 17:17
GRATTIS GRATTIS PÅ DEN DU! ;) 

1!
-LARGE MONEY IN YA FIZZY-

2007-05-24 19:03
THATS ME THATS ME THATS ME! =D
JAVZ ||| DEZON / LARGE MONEY |||

2007-05-25 08:48
Hur mycket får ni per beat?

2007-05-26 00:28
Ni kan ju börja med att ta upp er jävla hemsida någon gång och uppdatera med vettig information och aktuella händelser så kanske ni får igång ett intresse genom den.

Bara en tanke...
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen"
- Organism 12

2007-05-27 19:18
Hemsidan kommer när den kommer du behöver inte bli kinkig för att den inte är uppe.

2007-05-28 11:07
Sluta gnälla då.
"Jag förföljer dig inte, jag är bara beroende av att glo dig i ryggen"
- Organism 12

2007-05-28 18:50
ljungberg har en poäng faktiskt. jag fick upp ögonen för lme genom ert tjafsande på whoa, har alltid sett er somett internetpåfund bara(och vet ingen utanför whoa som vet om er). men nu verkar det gå bra, så en liten hemsida är väl inte så mycket. för tio trådar på whoa per grej som händer känns segt..

2007-05-28 19:04

hur mycket får ni per beat????? haha