whoa´s bästa rappare på svenska!
hört många bra rappare här på whoa men jag måste säga att Rocky är nr 1, bara va ja tycker.
de perfekta finns i idévärlden och alla kopior finns i sinnesvärlden. dvs att du är en fucking kopia!
GOGO AT FRAGBITE BRUTTEH! haha snacka om kompispropps tråd >_<
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
de perfekta finns i idévärlden och alla kopior finns i sinnesvärlden. dvs att du är en fucking kopia!
interior jaa han har skön stil. som jag sa, han e den bästa på whoa! har lyssnat på många duktiga rappare här på whoa men han knäcker :)
Att ens nämna han som bästa MC på whoa är pinsamt. Rocky alltså eller ja, brutteh med...
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
Jag vet inte vem som är bäst men finns väldigt många som plockar dessa pojkar, shaz, mickelito, ttdd, toppen, storhets, freezylocc, frispråkarn, vigge, maki, anel, richie, hubler, NoName, mofeta.. ska jag fortsätta?
Finns endel med dessa i Veckans Mp3a dessutom på audio som det även finns en Sök funktion på, väldigt lätthanterlig-
Tanke vid första ytliga anblicken: löjlig tråd.
Närmare eftertanke-tanke: vem med vettet i behåll har orkat gå igenom alla som nånsin droppat nåt på svenska här på whoa? Speciellt om man också ska räkna med audioforumet... eller gäller det bara de som råkar ha en användare? Men vänta nu... de sakliga premisserna för att ett värdeutlåtande ska kunna göras är inte ens uppfyllda. De som kommer nämnas mest är
polare till skribenterna och "
rappare från orten ". Ett lite för snävt universum för att nån ska bedömas vara "bäst" på nånting, tycker ni inte? Slutsats: löjlig tråd.
(Jag
gissar dock på att
Bank Rutten bästa rapparen på whoa.)
Fridens.
Det jag gillar bäst hos andra är mina förväntningar. (www.myspace.com/tungviktarna – Samvetet säger: bli den du är!)
Nu på sistone, efter att ha fått höra lite smakprov från hans kommande skiva, så skulle jag lägga min röst på
RMK faktiskt.
Ni skulle sett snubben igår när han spelade på Plattan och körde Joel 1:3, ryste i hela kroppen och folk stod ju och grät öppet!
Min röst går till RMK.
Yeah, you know..
linje 19 e tuuuuuuuuuuunga
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad går gränsen för att vara en whoa rappare?? och vem fan vill vara en whoa rappare......
Är whoa svensk hiphop så lägger jag ner Några datanördsfittor som ändå lägger de fel
allyawan... no doubt...
What would macgyver do?
Kaggen
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
hörstedt i trainspotters är jävligt bra
Nee, men det är väl shazzam, eller så tycker man ju att Kaggen är en av de bättre.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Tredjelinjen proppsar sig själva, och med all rätt faktiskt. Sen är Mickelito, Sober och LaxMacka/Ruckablaow snubbarna coola hela högen. Finns så många, DegOnes gamla verser på svenska är fan tightare än allt som släpps i audioforumet nowdays. Och måste skriva in en egen favorit som legat gömd länge, Subdominant är ofta grymt underhållande med lekfulla flows och underhållande texter med fyndiga punches.. Men som sagt.. Finns många bra och alla behärskar olika områden så det är svårt att dra en direkt slutsats. //Crimmen.
soundcloud.com/brormusk/sets
freezylocc
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
L2C P17 Organims 12 är ju inte ens medlem på whoa Mickelito är nog bäst av alla whoa-rappare
"din flickvän är en sötsak och jag är karamellkungen" -Mickelito (Mickelito vs Big Big Danne utanför Radison i Ösd)
^ hur vet du vilka som är medlemmar, mer än folk tror ^
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Fronda har släppt en låt på Whoa som finns i mp3arkivet för den som undrar. Och Allyawan knullar nog alla här på båda språken
Fronda har faktiskt 2 låtar i mp3 arkivet... dock ser jag inte Fronda, Kenta, Organism med mera som whoarappare... finns många tajjta, men hetast i nuläget är nog Ismen... även Twiice är en redigt bra grupp.. kolla även upp Choys.. finns många många tajjta här... finns tyvärr i överlag 10 gånger så mycket mer otajjta rappare...
http://www.myspace.com/akinonline
Av de nämnda får jag nog säga RMK.
Moderator
2007-06-21 01:11
Skoob är fan riktigt tight om han nu räknas som whoa rappare?
myspace.com/jiahprod
Moderator
2007-06-21 01:31
Oj de va visst svenska :)
myspace.com/jiahprod
Myntah är nog tighast här på whoa! han heter Munter på whoa! TIGHT SOM FAN!
vilken platt och hög vägg c(=
PROFET!!!!!!!!:D
feel tha beaaat maaan
vendetta gänget!
http://www.lospalindromas.com
Ismen är skönaste, sober och micke liksom ;d
Mickelito, Sober, Mofeta, Shazaam, TTDD eller Freezylocc. Martin Zamora är tung med, Allyawan är också fet på svenska. Många säger Kaggen men jag tycker han låter FÖR whoa för att vara riktigt bra. Finns många mer men jag orkar inte rabbla upp alla.
Sörlin,Sober,Faber,Mickelito,Shazaam,Toppen,Hubler,Chai,Lime,Limman, Rod-G,Sinister (R.I.P), Enligt mig några av dom bästa,
pz
asså TTDD är ju tveksam såg en usel battle me han:)
Omar-Idit & Kriminell.
Ride 13"s y que?