Spakur?
Nån som vet något om spakur? Han är/var (vet faktiskt inte) riktigt bra, så vad gör han nu? Är det någon som har några låtar?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han har en platta på G. Bra skit, av det jag hört. Den som väntar på nåt gott..
Redline!
haha fan va ful Spakur va :D
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Det sköna är att alla som säger att Spakur är ful är killar. Han lär inte bry sig vad killar tycker om hans utseende ändå ;)
Redline!
Dr.Octagon word! synd att folk inte kan kommentera det han gör utan istället bara tjötar om hur han ser ut.
Farmer: Det är så det är i dagens utseendefixerade samhälle. Paris Hilton får släppa skiva, det säger väl allt ;)
Redline!
Spakur är väl helt okej på det han gör, rappar tillsammans med bland annat Kung Henry här i Uppsala. Linus (Spakur) är hjälplärare i skolan min, men han kan det han gör helt okej men behöver mer finslip. Gå in på http://www.myspace.com/lokut och lyssna på Dansa eller Dö så hör ni att Spakur rappar först i första versen men Kung Henry kör in lite rader i mitten så blir det Spakur igen.
music is my hot sex, what's yours?
Ni har väl hört "Janne Schaffer" som han gjorde med Simon G för några månader sen. Så jävla flummigt skön
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
...och så släppte han skiva "Sånger från andra våningen" med den där killen som är efter honom på Bevismaterial-trailer 2.
Spakur är jävligt grym med Motorisk Afasi i tapet Snus, Porr & Brännvin :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Diggar "Ta de lugnt" (tror den heter så). MKT bra grejer! :)
Skivsamlare
2007-06-28 11:05
Lönt att hänga upp sig på hans utseende.
Yes! In Concert — For the love of music
spakur är kung..
JONIS REST IN POWER
finns fan ingen som rimmar som Spakur... Älskar låten han featar på Afasi´s Jag Kunde Inte Bry Mig Mindre EP
"Frukosten är det viktigaste målet för magen, därför spar jag det till fyra snåret på dagen"
spakur är nice som fan! han är arg på gud!!!!
ser ut som du har fått moderators jobb i audio igen. // Dansk_BB
spakur är jävligt skönt och han rimmar snyggt som fan!
Nje Spakur är inte så grym som alla säger... vart är flowet =) ?
Efter ett litet problem så stupar de. När du har nått botten, så har jag grävt djupare.
spakur behöver inte flow.. han har rim =)
Vilken kultur??
jag minns när alla runkade till hans rim kasettbandspelare - balettdansledare. var kan man höra "janne schaffer"?
ja, så är det.
det finns en skillnad mellan dig och mig förutom ditt gula fastbrända skinn, jag brukar använda rim, medan du brukar använda rim" skit bra.. jag vill fan höra mer..
"livet är en stor bajskorv som man tvingas ta en tugga av varje dag!" -mifune //Öpir
Jag diggar Spakurs stil som fan =D och såna texter asså, damn
You already know, den e on lean!
Har nån bevismaterial släppts?
www.myspace.com/suspectrap
If ya want beef then bring tha ruckus, cuz Fo-Tang Clan aint nutthin' to fuck with.
"Jag är inte koprofag/ Jag har bara druckit en kopp choklad/" Suspect: Nope, men väldigt snart så.
Redline!
fan va ja längtar tills hans platta släpps!
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
Svensk hiphop är filmen och Spakur är boken.
ja spakur är en för sig när de gäller att rimma.. och alltid fett levererat!
Twelve Tribes of Israel
Janne Schaffer-låten är grym!
Ålltzen, Växjö, Bremen.
Altså shit HAHAHAHAHAHHAHAHA
Är det här seriöst? Den där videon var nog det största skämtet jag sett. Inte en snubbe där som kunde rappa. och alla var typ 14 förutom gubb. så kefft.
Save the animals, eat the rich ------------------------------------- SB-BPG-
Ja ärligt...vissa va duktiga men fan det va ju katastrof om dom ska representera upcomin rappare
http://soundcloud.com/doobiesound
spakurs vers i trailern var ju typ 300 gånger över alla andras nivå men skönt inhopp av aggro dock! haha
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
förresten, nån som vet vilken låt den versen kommer från ? tror inte jag hört den innan
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
MickMästarn P19 säkert något nytt han sysslar med eller så är det freestyle , vettefan alltså=)
JONIS REST IN POWER
spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken spakur är boken
kasim upp i mixen hur gåre
vafan ere för fel på er?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Spakur är boken... gissa vem som är serieadaptionen?
Spakurs freestyle där är överfet. Pluchie wallies likså
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Snutten från "Bevismaterial" är ingen freestyle utan från en låt som heter (överraskande nog) "Sjukare Än Gud". Just nu läggs dom sista bitarna i pusslet som inom kort kommer att vara albumet "Lördagen den 14:e", som påbörjades 2004. Dom som hävdar att Spakur skulle vara ful har ingen som helst känsla för modern konst. Den mannens ansikte är ett konstverk i sig. Dom som klagar på flowet har förmodligen lyssnat på några låtar från 2001 då Spakur precis börjat rappa och fortfarande spelade in allt accapella. Kika in på myspace.com/doktorspakur där finns svaren på frågorna ni inte ställde.
Kolla förresten gärna upp battlet mot ilsket bee.
aah shiit han e sjukt go å lyssna på i "iväntan på vadå" men afasi. första låten jag hörde med honom med. fastnade lite..
Slide...