I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

söker afasi låt!

Svensk Hiphop - Allmänt

2007-08-17 17:49

söker afasi låt!

hejsan, någon som vet vart man kan hitta låten afasi-fredag varje månad. tror den heter så iaf, tror ni vet vilken jag menar iaf, har kollat på lite butiker men hittar den inte.

2007-08-17 17:54
finns på hans myspace
SMÅLAND!

2007-08-17 17:56
du råkar inte veta vad han heter? kan man ladda ner den från myspace också eller bara lyssna på den ?

2007-08-17 18:01
Här

Eftersom det inte verkar vara något gratissläpp så ska den säkert släppas på hans album eller något annat tape.
Du får hålla öron och ögon öppna och sen betala för det
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2007-08-17 18:03
Hello folks! Nytt på Afasi & Filthy-fronten är att vi spelat in videon till första singeln "Fredag Hela Månan" från kommande plattan "Fläcken". Promotionutskicken av singeln är gjorda men releasen av den blir först om några veckor. Ni kan redan nu lyssna på den på både min och Filthy's myspace. Ses och hörs snart gott folk, snart...! / ett långt lämmeltåg av M.V.H. Afafafafasi!

schizofren. svarar på mitt egna inlägg!
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2007-08-17 18:04
hha okay, men hade tänkt betala för den vilket falls om hellst, tack för svaren.