Adam Tensta @ Spiderdogs

Svensk Hiphop - Allmänt

Adam Tensta @ Spiderdogs

Hey, jag missade denna spelning och undrar om det är någon som har filmat framträdandet? Eller har klipp från den. Finns inte på youtube än.

Användaren är inloggad Bling
Moneymaker
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
Ursäkta, Spirderdogs, vad fan är det? ^o)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
En klubb om jag inte minns fel?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

Spiderdogs är väl livebandet som även klubben heter, maila dom som har hand om det typ mofeta?

Annars om någon filmat borde dom lagt upp det...

Varje (i princip) liveuppträdande på Klubb Spiderdogs filmas, kommer upp lite smakprov från kvällen så småningom.
Kolla runt i forumen för att se klipp från när Supersci var och hälsade på!

Getenx2 X0 - www.myspace.com/klubbspiderdogs
stockholms i särklass fetaste klubb för er som gillar svensk hiphop.
Har haft gäster som Professor P, Kalle Kath, Fattaru, Organism 12, Afasi & Filthy, Supersci och nu senast Adam Tensta.
Snook grabbarna har även gjort gästinhopp några gånger!
Nästa gång (23de november) kommer Ison & Fille och kör med husbandet Spiderdogs, missa inte! Kommer bli en klassiker..
damn, what's wrong with my generation?
we was the cream of the crop but it seems we've been robbed
that's what happens when you trade in all your dreams for a job
Heter han Tensta på riktigt? Eller har han det som artistnamn för att låta ghetto?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

Han heter det

Queff P19

Ahh tack <3
Han heter inte alls tensta i efternamn. Han har det väll för att han reppar tensta.
Producent

2007-11-15 20:42
Ungefär som Beanie Sigel.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
fet livevideo planeras! håll ögonen öppna...
www.mofetajerre.se
han reppar fridhemsplan vad säger du ?
vem här vem där ?
Ny tråd uppe nu om nästa klubb, 23/11! Releasefest + Ison & Fille!

Kolla i Klubb & Konserter/Stockholm.
www.mofetajerre.se
klart man reppar fridhemsplan!
"Can you get Fonky?"<br> www.mofetajerre.se