Shazaam låtar
Hade tänkt beställa mixtapet nu, men "sagoland" och en del äldre låtar verkar inte vara med och jag undrar vart jag finner dom? Måste verkligen ha "mer bas" + "sagoland" tack på förhand
jag har dom
Det var inte jag, det var han som sprang!
www.shazaam.se kommer om ett par månader kanske! med allt det gamla materialet bland annat! kul att du diggar!
soft du får posta i forumet när hemsidan e uppe!
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
Mighty1 P23 Uppskattar din musik verkligen, eftersom din sida är nere nu finns det andra möjligheter att få tag i mixtapet, samt finns dina gamla låtar för gratis nedladdning?
Keffo
Om du har "sagoland" får du gärna lägga upp den
Ingen som har Shazaam med låten Stockholm när han och några fler kör på Ja Rule beatet New York?
Den vill jag också ha! varför snåla med låtar som iaf finns för gratis nedladdning? jag menar, mixtapet köper man ju såklart men vill ha det andra också
"..ta chansen när ni mött indo bernadotte cuzzz för jag är så mycket högre än er snackar inte knarre nej jag röker en fet"
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"indo bernadotte!" FETASTE
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men snälla, blir det något sagoland
stockholm var väl veckans mp3 ? om det så var ligger den väl i arkivet.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Ja sthlmsnatt finns i forumet, men tror han syftar på "det regnar i stockholm" två olika låtar, Men sagoland nu!
han syftar dock inte på någon av dem utan låten som heter "stockholm", antar jag...
Hamnarbetare är inget djur C75, fattar du?
ok men lägg up sagoland plz
Aaa, den heter bara Stockholm, på New York beatet!
come on guuys, ni som sitter och trycker på shzaam saker !
Peace out, get laid !<br><br>
orkar inte
One day we all gon' die. But when I die, I'ma be so high
jävla ego!
Peace out, get laid !<br><br>
Ska ladda upp såfort jag får tid. på onsdag tror jag det blir.
var hundra på att jag hade sagoland och stockholm men jag hittar dom inte :/ Men mer bas kommer iallafall här: http://www.speedyshare.com/627978901.html
Meeeer bas meeeer bas så tung
tack som fan shaz :)
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
oj fel tråd !
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Shazaam är så sjukt jävla grym. Allt han gör blir bra. Hans röst är så mysig
leta upp hungrig tapet. mer bas är därifrån. allting ligger på samma klass. Släpptes väl för 1 år sen ? eller mer?
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Vad har man mer gjort? The hype is real Hungrig sluten ?
MR-J P19 Sulten*
Det Är Töntigt Att Döpa En Demo
Ri-Fa Madness
och nåt album med CR
(Kalaspuffarna)?
Kan ni inte lägga upp det som är gratis då? Trixan tack, men snåla inte upp med det som finns för nedladdning
Vadå? var det nån som va Hungrig? Har nått som troligen skulle mätta er. Behöver bra trycka ctrl+v.
MR-J P19 jag hade Det Är Töntigt Att Döpa En Demo men tyvär krashade min dator. så har det bara på ipoden, och när jag sätter in ipoden i datan kan jag inte lägga in det :/ tyvär mannen
pz
jag har mer bas och söker sagoland
Producent
2008-02-14 20:48
Kul att det är många som gillar. Det kommer snart nytt material och som shaz sa kommer hemsidan upp inom väldigt kort. debutdubbelalbumet är på g!
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
Lägg upp Stockholm låten nnån nu!
www.shazaam.se står snart inför en stor uppdatering där alla gamla låtarna kommer finnas ! www.myspace.com/shazaamtheflowofthecentury www.shazaam.se
Ge mig en billys en billys en billys en billys pizza// Jag e hungrig jag hoppas att det inkluderar dricka// om inte då får vi sticka men Det måste va billigt// Vi går till willis till willis till willis till willishahah/// <----Garvet måste va med :D Genialiskt :D
Fan skrev det i fel tråd!