Skivsamlare
2008-02-10 17:18
Vart är Bucc?
Vart tog Bucc vägen? Sista jag hörde med honom var beefen mellan honom och Shaz :P
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Du kanske borde fråga Shaz...? :/ Om det gick så långt.
http://anjaparson.istheshit.net/ Förresten.. Jag hatar MBFIMG's användare på Whoa! HATAR!
Redaktionschef
2008-02-11 00:09
Han har varit offline på msn länge nu, inte inloggad på whoa på ett bra tag och han verkar ha avslutat sitt medlemsskap på myspace. Jag mailade honom för drygt 3 veckor sen också och har inte fått svar. Så det är en berättigad fråga. Förmodligen har han bara semester :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
han gömmer sig efter beefen hehe
james bong
Jag pratade med Bucc senast nu ikväll, vet inte riktigt vad jag får säga och inte men Major Factors produktioner pushas för fullt, Adams skiva är påväg mot andra länder och han är ute på turne & det arbetas en hel del med Ebois material just nu dessutom. Bucc har noll tid över till MSN, Whoa etc pga allt runt omkring RMH. Önskar dem all lycka för dom sliter verkligen för sin grej!
I got more kicks than Jackie Chan.
Alltså, det HitEm Movement säger är att Bucc har lagt micken på hyllan för att fullt ut jobba med promotion etc för RMH.
Redline!
vem är Shaz? och va handlar beefen om?
Mc_Ren: Shazaam, tidigare kallad Beväpnad Tjockis.
Redline!
Och vad var det för beef dem hade? Riktig beef eller "göra-några-låtar-och-släppa-de-på-Whoa"- beef?
At the gates of Eternity...
BC9: Göra lite låtar och släppa på Whoa beef. startade för att BT tydligen skulle kallat Bucc för Hora (eller liknande) vilket BT förnekade att han gjort
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skivsamlare
2008-02-11 11:50
Skivsamlare
2008-02-11 11:51
"snackar om att poppa piller som på technofest / det kommer sluta med en smash n grap på recordnet!" haha xD
Skivsamlare
2008-02-11 11:52
sry för trippelpost men om ngn råkar ha låtarna kvar så skulle det var snällt om ni skickade dessa till mig :) jag verkar ha slarvat bort mina :<
e de nån som har låtarna från beefen? :) eller kan nån säga vart man hittar de?
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Fiyah : Booooring! Ingen vet vad beef betyder nowdays verkar det som....
At the gates of Eternity...
Beväpnad Tjockis? haha vadå är han farlig eller?
Skivsamlare
2008-02-11 13:58
Redaktionschef
2008-02-11 15:07
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
Skivsamlare
2008-02-11 15:34
tack! ja det var en diss innan med. bucc gjorde en svensk låt som var riktigt värdelös imo, där han rapade bla ngt om "du ska bjucka på bärs", vilket bt svarar på här. meeen det är bara den låten jag tkr är värdelös, vanligtvis kan bucc vara trevlig att lyssna på.
Mc_Ren: Ta inte allt så bokstavligt. Vet inte om det är därför, men han är jävligt vass på battla så hans namn kan komma därifrån.
Redline!
BUCC e val mer CEO an rappare nowadays eller?
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
jävlar va tung diss av BT.. helt sjukt!
Bucc har gått från att rappa till att sköta det administrativa inom RMH . det är min uppfattning.
Litanol @ SC: http://www.soundcloud.com/litanol
vem är de som har gjort den där disslåten mot ken och bucc?
Static is the last thing ya need when ya see me
fyfan va jag avskyr rapidshare!!!
work some magic
Bucc - studio session e sjukt fet! vill höra mer sånt!
det finns en chat! missa inte den...
den är på svenska..
det finns en chat! missa inte den...