I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

2008-02-20 18:10

Kashal Tee

Är det någon som har koll på vad Kashal Tee sysslar med i skrivande stund?
Vore fett med släpp eller dylikt. Sen har jag en fråga;

"You're supposed to fuck RNB bitches, not do songs with them"
Vilken låt är den raden ifrån? Har fått hjärnsläpp och måste, måste lyssna på den nu!

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-20 18:49
han bloggar mycket på myspace.
Han var hos ametist på sr metropol för ett tag sedan. Minns jag rätt har han inget släpp på G !?
Han gör det lite då och då för skojs skull om jag fattade rätt.

Leta upp intervjun i arkivet så lär du få några svar, glömt det mesta.
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!

2008-02-21 07:13
låten är från lazarus syndrome.
Not a follower, so Twitter has never been an option.

2008-02-21 07:13
"raden" - inte låten.

2008-02-21 08:06
killen borde va lite mer produktiv. vi gjorde en låt typ 2.5 år sen, va massa snack om att han ville ha den som singel till hans kommande EP..sen hande inget alls
www.myspace.com/youngivy<br>
tro mej, jag är skitduktig på att rappa

2008-02-21 11:11
"You're supposed to fuck RNB bitches, not do songs with them"

haha jäävligt fet rad. jag har den Lazarus Syndrome 12"an i min skivback men vet ej om det är på låten Emasculation med Sankofa eller Lazarus Syndrome med Society of NIMH som Kashal-Tee droppar den raden..
Ny musikvideo ute! Gothenburg City med Bricks & SharpChest Kolla här: http://nlstudios.se/index3.html

2008-02-21 11:12
oj läste inte så noga, du hade redan fått svar. jaja, fet 12a hursomhelst! och fet artist, kolla in Cunnin låten 616 Rewind som Kashal-T gästar.. galen låt.
Ny musikvideo ute! Gothenburg City med Bricks & SharpChest Kolla här: http://nlstudios.se/index3.html

2008-02-21 11:56
randombastards.com | twitter.com/randombastards
Trainspotters "Bastards!" | http://bit.ly/bastards-zip

2008-03-02 02:02
Simon - Ja allt rann ut i sanden. Alla är fett struliga i den här branschen, inte minns jag själv... Men låten äger fortfarande. - Vad hände med ditt släpp förresten?!

Ja, jag gör låtar när jag vill... Ser ingen stress i det. Jag satsar på det konstnärliga istället för det kommersiella. Varje vers jag skriver vill jag ska vara det bästa som gjorts i Sverige, då brukar låtarna hålla och blir inte förlegade.

Det finns en hel del material med mig som aldrig kommit ut. T.ex. väntar jag på att Emil Pettersson släpper sin tolva med varsin låt av Grand Agent och mig.

Och så välkomnar jag självklart alla att ta del av min blog!!
www.myspace.com/kashaltee

Säg gärna vad ni tycker om skrivandet.

F.ö. har jag två verser att spela in ASAP. Så att ni vet. 2008 blir ett bra år.

2008-03-02 02:05
BCE

du borde ta lite osläppt material och släppa på en skiva (helst vinyl) eller en "official bootleg vol. 2" på CD kanske
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-03-02 03:58
han va med på freestyle session på myv beat kolla Sv hiphop online
där ligger dne som sticky
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2008-03-02 11:59
Jag tycker nog att raden "If you think this will be my only record, don't expect it" är ungefär lika rolig som när Craig Mack deklarerade "You won't be around next year".

2008-03-03 09:28
Användaren är inte inloggad BCE P29

skiva klar, mixad mastarad allt det. vantar på bolaget nu... som du sa, strul strul strul i denna bransch. eller om du snackade om EPn som what va till originally, va det emil pettersons projekt o han drojde som fan till slut sa jag slapp den inte for den kanns inte relevant for mej langre... tror han kanske vill slappa den andå snart. not sure

2008-03-03 12:04
2 verser? Come on, drop your name, quit the game. Vem som helst kan måla en snygg tavla på 10 år? 

2008-03-03 14:11
Användaren är inte inloggad Rah-Bah X2 lol....ouch

2008-03-03 14:12
Rah-Rah, tror du vad du säger så borde du verkligen satsa på konsten.
Rembrandt arbetade i tio år på många av sina tavlor.
I slutändan handlar det bara om kvalitet.
Jag tror inte jag känner till en enda svensk rappare som klarar av att skriva i studion och åstadkomma något märkvärdigt.
Jag har en känsla av att du inte är klar med många av mina tidigare låtar... Så lyssna vidare. Du kommer att upptäcka nya sätt att lyssna på dem. I varje fall det senare materialet.

Fiyah - tack för tipset! Ja jag funderar faktiskt på att göra det...!

2008-03-03 14:16
Simon >> Du har en lång väg att gå... De flesta slutar. Men vill du bli bäst får du arbeta i många år... peace

2008-03-03 14:35
BCE P29. tackar for tipset. ps jag skrev båda "What" verserna på plats i studion.

2008-03-03 17:43
BCE:

blir det en Bootleg vol. 2 nu så får du skicka ett ex för att jag kom med förslaget.

nej men seriöst så är det nog inte bara jag som skulle vilja höra lite nytt (vet att du gästat lite på senaste men solo-grejer). så ett "mixtape" med sånt som du har inspelat men inte skall släppas på "riktigt" skulle inte vara fel. gjärna lite nytt blandat med gammalt som inte går att få tag på (freestyles och likannde som aldrig kommit på CD/vinyl)
sen skulle jag gjärna se Official Bootleg omsläppt på CD med, kanske i samma veva som någon limited version eller så.

2008-03-04 10:27
Hans album kommer att slappas nar du far dina barn barn! Det kan jag satta 10 000kr i odds for!

2008-03-04 21:50
hur sätter man kronor i odds?
jag ger dig ett odds. du får 100 gånger pengarna om du ger mig 10 000 :- cash (eller skicka till mitt konto).
om inte kash släpper ett album inom 50 år är jag alltså skyldig dig 1 miljon SEK.

hör av dig om du vill. du får mitt namn å adress så du vet att jag inte hustlar dig om 50 år (om inte kash släppt nåt album).

put your money where your mouth is please

2008-03-04 22:00
HAHAHA vilken skojjare.. Han har varit Album Aktuell sen 1996. Kommer nog ingen vart med den skivan nar den slapps.. Detta ar realistiskt tankande tyvarr.

2008-03-04 22:13
Men sen så har han bara släppt bra grejjer,till skillnad från de flesta andra som spyr skivor.

2008-03-05 05:04
Precis som allt annat sa kommer det alltid finnas nagra som diggar hans musik och andra som hatar den.

Jag ville bara papeka att hans sakallade album skulle ha slappts for 11 ar sedan nu och fortfarande har inget kommit.
Hangaround

2008-03-05 07:10
Det är inga nyheter direkt, så på vilket sätt bidrar du med nånting?

2008-03-05 09:30
Ship me 10k då Dalast om du ändå ska härja.
Skulle öka din credibility (och göra mig rikare).

2008-03-05 16:46
Sluta hata på Kashal-T !