I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Dissar Petter Fattaru i Det Går Bra Nu?

Svensk Hiphop - Allmänt

2008-02-25 12:30

Dissar Petter Fattaru i Det Går Bra Nu?

och jaa jag tycker de e kul me dissar hehe

I videon till "Det Går Bra Nu" äter petter en macka å så står det Mackan med en text brevid.

Nån som vet om de va riktat till fattarumackan efter deras hån mot honom i P3 Populär?
å har dom i så fall svarat på det nånstanns?

Static is the last thing ya need when ya see me

2008-02-25 12:37
verkar som folk sitter och letar efter såna här långsökta anledningar till vad dom tror kommer bli jättetuffa och spännande "beefs" nuförtiden.
va?

2008-02-25 13:22
pool P0

jo men whoa är ett hönshus...

personligen tror jag drajvbajsen haglar ju på söder as we speak, blodiga beefar överallt i Sverige
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-25 15:11
hur håna dom han i p3 populär?

"han" käkar även en macka i daglig basis med afc.
Där var det nog mest för att mackan är med på orginal låten, och det  läggs nån rad om att timbuk hockar upp med mackan och petter så är nog därför då då det bir lite roligt när macka betyder både smörgås och markus.
Mackan  klipptes dock bort av någon anledning jag glömt bort.

eller så gillar Petter kanske bara gillar mackor,
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br>
inte målaren tillståndet

2008-02-25 15:16
vad sas i p3?
work some magic

2008-02-25 18:01
HELT KLART EN DISS!!

2008-02-26 03:20
Har det ens funnits några riktiga gangsterbeefs i Sverige?

2008-02-26 04:10
ja i vilket fall är ju videon och låten otroligt aktuell! skicka ett mail till Mackan om han missat detta så kanske han ger sig ut på en verbal fight med petter?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2008-02-26 09:54
ja har inte sagt nått om beefs så håll käften. ja tycker de e kul me fåniga dissar fram och tillbaka mellan rappare, svenskt som amerikanskt. e de nå problem så tagga å strunta i min fråga
Static is the last thing ya need when ya see me

2008-02-26 10:53

Hahahaha bara på Whoa.

2008-02-26 16:36
Mackan har däremot sagt inför att Petter skulle uppträda på jazzfestivalen att " det eju lite jazzigt att rappa sådär offbeat"...

Inget korrekt citat o kommer inte ihåg källan, men jag kan ocksåp lova er atte inte är nån "beef"

2008-02-26 16:39
hiccory P22

är du mackan eller petter?

2008-02-26 17:01
http://www.whoa.nu/community/index.aspx

se om länken funkar one.. Nej man kan ju inte vet anått till hundra procent, vem vet som sagt snart kanske det blir drajv bajs

2008-02-26 17:53
:P

länken går bara till första sidan?